اذعان لیبرمن به ناتوانی رژیم صهیونیستی در برابر ایران
اذعان لیبرمن به ناتوانی رژیم صهیونیستی در برابر ایران

ندای امت : وزير جنگ پيشين رژيم صهيونيستي با انتقاد از عملکرد بنيامين نتانياهو به ويژه در شرايط کنوني گفت: اگر وضعيت اسرائيل در برابر حماس اينگونه است، در مقابل ايران و حزب‌الله چگونه خواهد بود؟ آويگدور ليبرمن وزير جنگ سابق رژيم صهيونيستي در گفت وگو با کانال١٢ تلويزيون اسرائيل به شدت از عملکرد بنيامين […]

ندای امت :
وزير جنگ پيشين رژيم صهيونيستي با انتقاد از عملکرد بنيامين نتانياهو به ويژه در شرايط کنوني گفت: اگر وضعيت اسرائيل در برابر حماس اينگونه است، در مقابل ايران و حزب‌الله چگونه خواهد بود؟

آويگدور ليبرمن وزير جنگ سابق رژيم صهيونيستي در گفت وگو با کانال١٢ تلويزيون اسرائيل به شدت از عملکرد بنيامين نتانياهو نخست وزير اين رژيم انتقاد کرد و گفت که هيچ کابينه اي تاکنون اين‌قدر ضعيف نبوده است.

وي در ادامه آغاز جنگ با فلسطينيان را غير ضروري توصيف کرد و گفت: اکنون بايد اين سوال را مطرح کرد که هدف راهبردي از وقوع اين جنگ چيست؟ هدف راهبردي از اين دور از درگيري ها ارتقاي موقعيت نتانياهو در ميان مردم اسرائيل است. هيچ کابينه اي تاکنون در اسرائيل تا اين حد ضعيف عمل نکرده است.

ليبرمن با ادعاي اينکه حماس آغازگر اين جنگ بوده است، افزود: حماس براي اولين بار يک جبهه عليه ما در داخل اسرائيل ايجاد کرده است. حماس اکنون به طور کامل کنترل فلسطين را به دست گرفته است.

وزير جنگ پيشين رژيم صهيونيستي همچنين اظهار داشت: از ابتدا هم نيازي به جنگ نبود، چراکه اکنون جهان اين سوال را مي پرسد که اگر وضعيت اسرائيل در برابر حماس به اين صورت است، شرايط آن مقابل ايران و حزب‌الله چگونه خواهد بود؟

به گزارش ندای امت به نقل از ايسنا، رژيم اشغالگر صهيونيستي در روزهاي اخير با بمباران بخش هايي از نوار غزه جان ده ها غيرنظامي فلسطيني، شامل زنان و کودکان را گرفته است.

وزارت امورخارجه جمهوري اسلامي ايران روز جمعه همزمان با فرارسيدن سالروز يوم‌النکبة (روز تاسيس رژيم صهيونيستي) بيانيه اي منتشر و در آن تصريح کرد: فلسطين مقاوم و عزيز اکنون با دور جديدي از جنايتهاي بي‌شرمانه رژيم‌ غاصب صهيونيستي روبرو بوده و در خون و قيام است.

در بخشي ديگري از اين بيانيه آمده است: جمهوري اسلامي ايران همچنين با محکوم نمودن شديد جنايات اخير صهيونيست ها عليه مردم مظلوم فلسطين، از دولتها و سازمان‌هاي بين المللي خواست به وظيفه خود در راستاي پايان اشغال و مقابله با تداوم جنايات و تجاوزات صهيونيستها عمل نمايند.