عملکرد خوب مدیرعامل توزیع برق استان کهگیلویه و بویر احمد،وی را نمونه بارز مدیر انقلابی معرفی کرد/ تجلیل از کارگردان فیلم «درب»،وقدردانی معتمدی زاده از هنرمندان  با حضور مسئولان
عملکرد خوب مدیرعامل توزیع برق استان کهگیلویه و بویر احمد،وی را نمونه بارز مدیر انقلابی معرفی کرد/ تجلیل از کارگردان فیلم «درب»،وقدردانی معتمدی زاده از هنرمندان  با حضور مسئولان

معتمدی زاده که دارای رزومه قوی از سوابق مدیریتی است ، با خدمتی که به طور جهادی در استان انجام داد مورد تشویق استاندار محترم استان و معاونت عمرانی استاندار قرار گرفت و ایشان را نمونه بارز مدیر انقلابی که مد نظر دولت جدید است ،در چند جلسه به مسئولان استان و مردم معرفی کردند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری آئین تجلیل از کارگردان این استان که در جشنواره فیلم فجر امسال دیپلم افتخار و سیمرغ بلورین را دریافت کرد خبرداد و اظهارداشت: این آئین، با حضور رسانه ها، مدیران برخی دستگاههای اجرایی، شرکت های خدمات رسان و مُدیران روابط عمومی ادارات برگزار می شود.

به گزارش ندای امت ، جمال معتمدی زاده به رسانه ها در یاسوج گفت: فیلم” دِرب” به کارگردانی و تهیه کنندگی برادران سیدهادی و سید رضا مُحقق در چهلمین جشنواره فیلم فجر که در بهمن ماه امسال در تهران برگزار شد توانست از هیات داوران، دیپلم افتخار و تندیس سیمرغ بلورین را از آنِ خود کند.

وی افزود: این فیلم، داستان دو برادر معلول است؛ یکی از آن‌ ها به هیچ وجه قادر به حرکت نیست ولی برادر دیگر تنها از ناحیه پا به پایین فلج مادرزادی است و او نان آور خانواده محسوب می‌ شود، روزی برق خانه آن‌ ها می‌رود و بعد از مدتی سیمبان شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد که برای مشکل آن‌ ها به خانه‌ شان مراجعه می‌ کند، وضعیت شان را می‌ بیند و از لحاظ اخلاقی و وجدانی به هم می‌ ریزد. در این میان موتور تُشَکِ برقی برادر معلول از کار می‌ افتد و مأمور درصدد راه‌ اندازی دوباره ی آن است که اتفاقاتی رخ می‌ دهد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ، آقای مُحقق کارگردان فیلم به زیبایی و در یک روایت زیبا، تلاش های دلسوزانه این سیمبان شرکت برق را به نمایش درآورده است، اظهارداشت: اتفاقات فیلم در یک مکان جغرافیایی مشخص به نام «دِرب» که به معنای کشمکش میان مرگ و زندگی است، می‌ افتد، این مکان یکی از روستاهای توابع شهرستان کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد است.

معتمدی زاده گفت: شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد اکنون وظیفه خود می داند به پاس زحمات دلسوزانه آقای مُحقق کارگردان این فیلم، از ایشان بطور نمادین و به نمایندگی از تمام دست اندرکاران فیلم ” دِرب ” در یاسوج تجلیل کند.

وی زمان برگزاری آئین تجلیل از کارگردان فیلم ” دِرب ” در یاسوج را چهارشنبه (فردا) بیست چهارم اسفندماه جاری ساعت ۱۰ صبح در اتاق بازرگانی این شهر واقع در خیابان دادگستری سابق و جنب اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از تلاش تمام همکاران خود بویژه نیروهای عملیاتی و اتفاقاتی این شرکت در شهرستان های ۹ گانه استان که شبانه روز مسوولیت خدمات رسانی مطلوب به مُشترکین برق را دارند نیز تقدیر کرد.

به گزارش ندای امت، در مدت زمان مدیریت معتمدی زاده در شرکت توزیع برق استان کهگیلویه و بویر احمد اقدامات قابل توجهی صورت گرفت ، از جمله این اقدامات میتوان به احداث شبکه های دومداره در نقاط محروم استان جهت برق پایدار که سالها مردم مظلوم آن حوزه ها از عدم پایداری برق در رنج و عذاب بودند اشاره کرد؛ وی توانست با اجرای طرح بزرگ سیم به کابل تمام نقاط استان نمره خوبی را در کارنامه مدیریتی به ثبت برساند .

این مدیر که تجربیات خوبی را در زمان مسئولیت در تهران بزرگ کسب کرده، در مدت زمان اندک مدیریت خود توانست در بحث اصلاح شبکه های برق، احداث شبکه ها و توانمند سازی نیروی انسانی با برگزاری دوره های اموزشی برق و اصلاح سیستم های اداری در شهرستانهای استان و اقدامات دیگر که به طور تکمیلی در جهت جهاد تبیین به فرمایشات مقام معظم رهبری به زودی ارائه میگردد .

معتمدی زاده علاوه بر این خدمات توانست مسیر های فساد درشرکت توزیع برق استان را با راه اندازی برنامه های پیشرفته که برای اولین بار در استان اجرا میشود مسدود کند.

وی که دارای رزومه قوی از سوابق مدیریتی است ، با خدمتی که به طور جهادی در استان انجام داد مورد تشویق استاندار محترم استان و معاونت عمرانی استاندار قرار گرفت و ایشان را نمونه بارز مدیر انقلابی که مد نظر دولت جدید است در چند جلسه به مسئولان استان و مردم معرفی کردند .

فیلم کارگردان هم استانی در کشور خوب درخشید و فیلم «درب» در جشنواره فیلم فجر امسال دیپلم افتخار و سیمرغ بلورین گرفت ، که ایشان این اقدام سید هادی و رضا محقق را افتخار دیگری برای استان عنوان کرد و با توجه به اهمیت این موضوع برای وی، به پاس زحمات کارگردان و تمام کسانی که در این راستا تلاش کردند مراسم تجلیلی باحضور مدیران استانی و مسئولان ارشد استان برگزار میشود تا با این اقدام اهمیت فعالیت های مثبت در حوزه های دیگر برای اگاهی مردم از تلاش های پرسنل شرکت توزیع برق ،از نگاه مدیرعامل محترم دور نماند و انگیزه ای برای فعالین حوزه هنر برای همکاری با این شرکت باشد.