استاندار در جمع جوانان مطالبه گر :اسامی شش نفر از مدیران دولت قبلی را به ریاست جمهوری دادیم/۱۱۴ روستا را زیر سازی و اسفالت کردیم/مشکل تغییر مدیران، اختلاف بر روی گزینه جایگزین/اکثر مدیران ما جوان هستند
استاندار در جمع جوانان مطالبه گر :اسامی شش نفر از مدیران دولت قبلی را به ریاست جمهوری دادیم/۱۱۴ روستا را زیر سازی و اسفالت کردیم/مشکل تغییر مدیران، اختلاف بر روی گزینه جایگزین/اکثر مدیران ما جوان هستند

استاندار کهگیلویه و بویر احمد اظهار کرد : در جاهایی پل عبور و مرور برای روستاها نبود ، زیرساخت ها دچار مشکل بود ، در زمان سفر ریاست جمهوری و هیئت دولت بودجه ای را برای زیرساخت ها به مبلغ سه هزار و شصت میلیارد تومان اختصاص دادند که با پیگیری های مکرر این اعتبار را به حدود شش هزار میلیارد برای سه سال رساندیم

به گزارش پایگاه خبری ندای امت استاندار کهگیلویه و بویر احمد در نشست جوانان ، ورزشکاران ، اعضا و مسئولین ستادهای آیت الله رئیسی در پاسخ به کسانی که انتقاداتی داشتند گفت :
در مورد مسائلی که بیان شد مشکلات خیلی زیاد است از گذشته بوده و ما هم با تیم مان در تلاشیم که مشکلات استان را حل کنیم و این ادعا را نداریم که میتوانیم همه را حل کنیم .

وی افزود : باید تمام تلاشمان را بگذاریم ، مشکلات رو کم کنیم ، و رشد استان را بالا ببریم.

احمد زاده بیان کرد : به اقشار مختلف رسیدگی کنیم و من چون بچه استانم و خیلی دوستدارم تصاعدی کار کنم؛ مشکلات زیاد است و همه شما دیدید در اول کار آمدم و در مناطق دور دست و محروم مشکلات مردم را از نزدیک دیدیم .

استاندار کهگیلویه و بویر احمد اظهار کرد : در جاهایی پل عبور و مرور برای روستاها نبود زیرساخت ها دچار مشکل بود ، در زمان سفر ریاست جمهوری و هیئت دولت بودجه ای را برای زیرساخت ها به مبلغ سه هزار و شصت میلیارد تومان اختصاص دادند که با پیگیری های مکرر این اعتبار را به حدود شش هزار میلیارد برای سه سال رساندیم .

احمد زاده افزود : قسمتی از این مبلغ که واریز شد به روستاهای فاقد جاده و پل اختصاص دادیم در چندین روستا پروژه های راه سازی شروع شد ، در این در این دولت ۱۱۴ روستا را زیر سازی و اسفالت کردیم ، این دولت پای کار امد و بااعتباراتی که اختصاص داده شد ، نیاز های اولیه در خیلی از روستاها تامین شد و باید بگویم عملکرد این دولت در کهگیلویه و بویر احمد در سال آینده مشخص است .

احمد زاده به انتقادات گسترده از عملکرد مدیران دولت مردمی ایت الله رئیسی پاسخ داد و افزود : راجب به ایراد به مدیران باید بگوییم غالب مدیران ما جوان هستند ، درصد مدیران جوان ما در استان بالاست و در سرعت تغییر مدیران دولت قبل، استان چهارم کشوریم .

وی تصریح کرد : اسامی شش نفر از مدیران دولت قبلی را به ریاست جمهوری دادیم و با توجه به اینکه با وزارت خانه هاشان مشکلاتی بود و روی گزینه ها اختلاف هست، هنوز تغییر صورت نگرفته است .

وی با اشاره به دخالت نمایندگان در انتصابات گفت : من نماینده دولتم و نمایندگان مجلس نمایندگان و منتخبان مردمند و آنان در مقابل مردم وظایفی دارند ، مانند شما جوانان که انتظار دارید به دولتی که رای داده اید برایتان کار کنند ، مردمی که به نمایندگان رای دادند هم از انان انتظار دارند.

وی افزود : نمایندگان مردم باحضور در وزارت خانه ها در تلاشند مشکلات حوزه انتخابیه شان را حل کنند
، به دنبال آب ، برق ، جاده ، امکانات و اشتغال هستند ؛ دوستدارند کسانی در مجموعه دولت باشند که با آنان هماهنگ باشند ، و همکاری کنند .

احمد زاده گفت : این موضوع از گذشته بوده ، الان هم هست و نمیدانم در آینده باشد یا خیر ، خیلی محکوم نکنیم که نماینده نباید به دنبال فردی برود .

استاندار اظهار کرد: من نماینده دولتم برای یک استان تشخیص میدهم کار را انجام بدهم یا ندهم ، بعضی مواقع نماینده مردم پیشنهادی میدهد که می بینیم برای استان مفید است. اما هرکجا که احساس میکنم برای دولت و برای مردم نباید این کار انجام شود تحت هیچ شرایطی تبعیت نمیکنیم؛ یعنی اینجور نیست ما در اختیار نماینده باشیم.

وی گفت : مدیرانی که انتخاب شده قریب به اتفاق تیم حاکمیتی نشسته ، و انتخاب کرده . یعنی تیم حاکمیتی نشسته و نشستیم زیر و رو کردیم و انتخاب شدند.

استاندار در پاسخ به کسانی که مدعی شدند مدیران متخصص نیستند ، گفت: انتخاب مدیرکل از همان مجموعه بوده و اینکه میگویید مدیران غیر متخصص ، اتفاقا دارای تخصص در ان حوزه هستند و مدتی معاون مدیرکل ، بعضی ادارات نیروی نخبه ای بوده که دارای توانمندی و تخصص بالا تری نسبت به بقیه بود و خانواده شهدا و ایثار گر بوده ، انتخاب کردیم .

استاندار کهگیلویه و بویر احمد گفت : شرط اول من برای انتخاب مدیران مدرک دکتری ، نخبه ، و بعد از این فوق لیسانس بوده ، من مدیرکل با مدرک لیسانس انتخاب نکردم و تلاش کردم جوان انتخاب کنم ، بیرون از استان نیرو نیاوردم، مگر یک مورد و اینکه نیرویی در آن دستگاه نبود که شرایط را داشته باشد .

وی اظهار کرد : بعضی مدیرکل ها انتخاب شدند بعد دیدیم ضعیفند ، مدیران کلی که ما به دولت اعلام کردیم شایستگی که باید به خرج میدادند ندادند، یا جهادی کار نکرده ، پیشنهاد دادیم که اینان را تغییر دهیم و حالا به دنبال گزینه جایگزین برای تغییرات هستیم .

استاندار گفت : یک آقایی را فکر میکردیم نیروی قوی هست آمد و دیدیم خواسته های دولت براورده نمیشود ، ما عقد اخوت با کسی نبستیم که بگوییم باید باشد ؛ هرکسی هم میخواهد از ایشان حمایت کند‌. و مهم نیست نیروی چه کسی هست ، اینجا از این خبر ها نیست ، دیدیم برای دولت کارش ضعیف است و گذاشتیم برای تغییر.

وی در رابطه با مدیرانی که از دولت قبل ماندند ، گفت: تعدادی از مدیران هستند که از دولت قبل ماندند ، حتما گیر و دار دارد و این گیر در وزارت خانه ها روی گزینه ها هست؛
هرکسی را در این دولت انتخاب کنیم یا در تیم سیاسی فلان اقا هست ویا از طایفه بالاست یا از آن طایفه پایین ، ما اصلا طایفه ای فکر نکردیم و اگر می بینیم دو یا سه مدیر از طایفه ای است، دیدیم در بین گزینه ها اینان شایسته ترند .

وی افزود : وقتی از کهگیلویه بویر احمد نیرو انتخاب کردیم ،حتما از یک طایفه ای هست. و اینکه نگرانی ایجاد شود بگویند چرا این طایفه ، صحیح نیست.

احمد زاده بیان کرد : به نظر شما خوب است از فرزندان کهگیلویه و بویر احمد نیرو انتخاب نشود و از استانهای دیگر نیرو برای مدیرکلی ادارات استان معرفی شود.

به گزارش ندای امت ، استاندار کهگیلویه و بویر احمد از دو معاونت خود خواست تا گزارش عملکرد در حوزه معاونت امور اقتصادی و معاونت سیاسی و امنیتی ارائه دهند ، و از زبان خودشان به سمع و نظر جوانان و ورزشکاران استان رسید ، که به زودی از این پایگاه خبری منتشر میشود .