بیانیه رئیس مجمع نمایندگان استان در پی اقدام  نسنجیده اتحادیه اروپا نسبت به سپاه پاسداران
بیانیه رئیس مجمع نمایندگان استان در پی اقدام  نسنجیده اتحادیه اروپا نسبت به سپاه پاسداران

نماینده مجلس : به عنوان عضو کوچکی از خانه ملت بزرگ ایران و نماینده مردمی حماسه آفرین در پهنه زاگرس و شهرستان بویراحمد کبیر ،این اقدام و بیانیه خبیثانه نمایندگان اروپا را به شدت محکوم کرده و از روسای محترم قوای سه گانه می خواهیم تا نسبت به اقدامات بازدارنده در مقابل زیاده خواهی نظام استکباری اقدام نمایند

به گزارش پایگاه خبری ندای امت ، دکتر مهدی روشنفکر نماینده بویر احمد ، دنا و مارگون در مطلبی اقدام اتحادیه اروپا علیه سپاه را محکوم کرد و در قسمتی از متن آمده است ، بیانیه ننگین نمایندگان اروپا علیه سپاه عزیز ، نشان داده که اروپا همچنان دنباله رویی بیش نیست و در شهادت قهرمان ملی و بین المللی مبارزه با تروریست شهید حاج قاسم سلیمانی و دانشمندان علمی ایران نیز شریک بوده و هست و باید تاوان این عمل خبیث و شراکت در ترور دانشمندان علمی و فرماندهان مبارزه با تروریست را نیز بپردازد. سپاه سترگ بیدی نیست که با این بادها ،بلغزد.

متن کامل به شرح ذیل است

بسم الله الرحمن الرحیم
بسم الله القاصم الجبارین
اقدام نسنجیده اتحادیه نمایندگان اروپا در تروریستی خواندن نیروی بزرگ ،جهانی و مردمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علاوه بر اینکه آشکارا تمام قواعد حقوقی بین المللی و کنوانسیون های حقوق بشر بین الملل را به سخره گرفته است ،خود از خنده دار ترین اقدام قرن و لکه ننگی در کارنامه نا موفق این اتحادیه هست ،چرا که نیرویی را تروریست نامیده اند که نه تنها غرب آسیا بلکه خود اروپا و غرب و شرق را از ابر تروریست خطرناکی چون داعش نجات داده و صدها شهید در مبارزه با تروریست تقدیم و هزاران نفر نیز قربانی تروریست دارد .
بیانیه ننگین نمایندگان اروپا علیه سپاه عزیز ، نشان داده که اروپا همچنان دنباله رویی بیش نیست و در شهادت قهرمان ملی و بین المللی مبارزه با تروریست شهید حاج قاسم سلیمانی و دانشمندان علمی ایران نیز شریک بوده و هست و باید تاوان این عمل خبیث و شراکت در ترور دانشمندان علمی و فرماندهان مبارزه با تروریست را نیز بپردازد. سپاه سترگ بیدی نیست که با این بادها بلغزد ،چرا که ۴دهه هست که سپاه مورد تهاجم سنگین نظام استکباری است و روز به روز به اقتدار و عزم و عظمت این نیروی مردمی اضافه می شود و نه تنها در دل ملت ایران بلکه در دل ملت های آزاده عزیزتر می شود .
به عنوان عضو کوچکی از خانه ملت بزرگ ایران و نماینده مردمی حماسه آفرین در پهنه زاگرس و شهرستان بویراحمد کبیر ،این اقدام و بیانیه خبیثانه نمایندگان اروپا را به شدت محکوم کرده و از روسای محترم قوای سه گانه می خواهیم تا نسبت به اقدامات بازدارنده در مقابل زیاده خواهی نظام استکباری اقدام نمایند. بدیهی است هر اقدامی که در مجلس شورای اسلامی ایران در مواجهه با این اقدام غیر قانونی نمایندگان اروپا انجام شود ،مورد حمایت ما و همه همکاران نماینده خواهد بود.

مهدی روشنفکر
رئیس مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم شهرستان های بویراحمد،دنا و‌مارگون در مجلس شورای اسلامی