بازدید مدیر کل صنعت،معدن و تجارت استان و مدیر کل دفتر خدمات کسب و کار وزارت صمت از شرکت فراوران کیان طبیعت یاسوج
بازدید مدیر کل صنعت،معدن و تجارت استان و مدیر کل دفتر خدمات کسب و کار وزارت صمت از شرکت فراوران کیان طبیعت یاسوج

  مدیر کل صنعت ،معدن و تجارت استان ،مدیر کل دفتر خدمات کسب و کار وزارت صمت و جمعی از کارکنان اداره کل صنعت معدن و تجارت استان از شرکت فراوران کیان طبیعت یاسوج بازدید کردند. به گزارش ندای امت ؛اسدی مدیر کل دفتر خدمات کسب و کار وزارت صمت ضمن گسترش روابط صادرات این […]

 

مدیر کل صنعت ،معدن و تجارت استان ،مدیر کل دفتر خدمات کسب و کار وزارت صمت و جمعی از کارکنان اداره کل صنعت معدن و تجارت استان از شرکت فراوران کیان طبیعت یاسوج بازدید کردند.

به گزارش ندای امت ؛اسدی مدیر کل دفتر خدمات کسب و کار وزارت صمت ضمن گسترش روابط صادرات این محصول گفت:با توجه به ایکنه استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از ۲۶۰۰گونه گیاه دارویی وجود دارد این یعنی یک مزیت رقابتی برای تولید در این استان می‌تواند ایجاد کند.

وی بیان داشت: اگر بتوانیم بحث طب سنتی ،گیاهان دارویی ، گردشگری و سلامت را نیز گسترش دهیم یقین دارم که استان کهگیلویه و بویراحمد می‌تواند یک اکو سیستم بزرگ رخ بدهند و گردشگران هم داخلی ودهم خارجی را به خود بپذیرند.

روزبهان مدیر کل صنعت معدن و تجارت ضمن تقدیر و تشکر از حضور دکتر اسدی مدیر کل دفتر خدمات کسب و کار وزارت صمت گفت: امروز ما بازدید از شرکت دانش‌بنیان فراوران کیان طبیعت را داشتیم و ظرفیتی که این واحد دانش بنیان برای اتصال به دانشگاه ها و صنعت دارد بسیار قابل توجه است.

وی افزود هم اکنون ۳۰نفر از به صورت مستقیم در خط تولید،آزمایشگاه در این کارخانه مشغول به کار و حدود ۱۵نفر در بخش بازاریابی مشغول به کار می‌باشند.

روزبهان افزود:این کارخانه در زمینی به مساحت دو هکتار فعالیت صنعتی خود را در سال۱۴۰۰شروع کرده در ابتدا ظرفیت تولید دو تن در روز بوده امسال به لطف خدا۵ تن و در سال۱۴۰۲تا ۱۵ تن در روز خواهد رسید.

وی بیان داشت:ظرفیتی که این واحد صنعتی دانشگاه و صنعت دارد امید داریم این واحد صنعتی بتواند زمینه ساز این تفکر باشد یقین داریم که با نیروی فنی و‌مجرب که دارد آینده درخشانی در استان تبدیل خواهد شد.

مدیر کل صمت استان با اشاره از حمایت تولید داخلی گفت: ترویج فرهنگ حمایت از کالای داخلی علاوه بر کمک به اقتصاد کشور و تولید کننده می‌توان زمینه های ایجاد اشتغال را فراهم نمود.