نماینده شهرستانهای بویراحمد ،دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی:  طرحها و برنامه های آموزش وپرورش بر مبنای سند تحویل بنیادین با برنامه ریزی اصولی دنبال شود
نماینده شهرستانهای بویراحمد ،دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی:  طرحها و برنامه های آموزش وپرورش بر مبنای سند تحویل بنیادین با برنامه ریزی اصولی دنبال شود

نماینده شهرستانهای بویراحمد ،دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی: طرحها و برنامه های آموزش وپرورش بر مبنای سند تحویل بنیادین با برنامه ریزی اصولی دنبال شود عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی و نماینده شهرستانهای بویراحمد ،دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: نقشه راه آموزش و پرورش سند تحویل بنیادین […]

نماینده شهرستانهای بویراحمد ،دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی:

طرحها و برنامه های آموزش وپرورش بر مبنای سند تحویل بنیادین با برنامه ریزی اصولی دنبال شود

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی و نماینده شهرستانهای بویراحمد ،دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: نقشه راه آموزش و پرورش سند تحویل بنیادین است و همه طرحها و برنامه ها بر مبنای این سند با برنامه ریزی اصولی دنبال شود.
به گزارش ندای امت .مهدی روشنفکر درنشست با مدیرکل و معاونین آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مادر تمام دستگاهها آموزش وپرورش است و موضوع کار آن تربیت انسان است.
وی با بیان اینکه اگر آموزش وپرورش رسالت خودرا برای آموزش وتربیت دینی و اجتماعی دانش آموزان به خوبی انجام دهد قطعا آینده بهتری برای جامعه رقم خواهد خورد گفت: خروجی آموزش و پرورش با تحصیل در دانشگاهها جذب دستگاههای مختلف می شود و یا در بازار کار به مردم خدمت می کنند که لازم است با مدیریت صحیح برای توانمند کردن دانش آموزان این امانتهای الهی از همه ظرفیتها استفاده شود.
نماینده شهرستانهای بویراحمد ،دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی ،نقش مدیران در آموزش وپرورش را بسیار مهم و تاثیر گذار دانست و گفت: مدیر موتور محرکه هر اداره و یا سازمانی است و باید با برنامه ریزی و روحیه جهادی شرایط را برای فعالیت کارمندان برای ارتقاء سیستم فراهم نماید.
وی تکریم و برخورد توام با اخلاق و کرامت انسانی با ارباب رجوع را یاداور شد وگفت: مردم ما شایسته بهترین خدمات هستند و باید بانگاه محبت آمیز و توام با احترام و خوشرویی با آنان برخورد کرد و این نوع نگاه در آموزش وپرورش باید به یک فرهنگ تبدیل شود.
روشنفکر، همدلی و همکاری بین مجموعه آموزش وپرورش را برای تحقق اهداف و ماموریتهای آموزش وپرورش مهم دانست و گفت: مسائل و مشکلات آموزش و پرورش را اولویت بندی و با پیگیری به موقع و مجدانه آنها بستر را برای فعالیت آموزشی مطلوب دانش آموزان و فرهنگیان در اقصی نقاط استان فراهم آورید.
عضو ناظر مجلس در شورای عالی آموزش وپرورش ، خطاب به مدیرکل و معاونین آموزش و پرورش استان گفت: با بازدید و نظارت میدانی از مدارس و برگزاری کارگاههای آموزشی جهت توانمند سازی معلمان برای پویایی آموزش وپرورش تلاش مضاعفی داشته باشید.
وی با بیان اینکه ما به عنوان نمایندگان مردم در مجلس برای کمک به آموزش وپرورش آمادگی کامل داریم و هر جا نیاز به پیگیری مسائل و مشکلات آموزش وپرورش در سطح ملی باشد با قوت دنبال می کنیم بیان کرد: آنچه ماندگار است عمل افراد است برای رضایت مندی مردم و ارتقاء کیفیت آموزش وپرورش تلاش کنید و با رویکرد عادلانه برمبنای عدالت به همه استان نگاه کنید.
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این نشست گزارشی از اقدامات و فعالیتهای و موفقیتهای آموزش وپرورش در دولت مردمی حضرت آیت الله رئیسی ارائه کرد .
حسنعلی عزت خواه با تقدیر و تشکر از تعامل و همراهی خوب نماینده ولی فقیه در استان ، استاندار ، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و ائمه جمعه استان با آموزش وپرورش گفت: تیم مدیریتی آموزش وپرورش با همدلی ، همکاری،روحیه جهادی و انقلابی برای ارتقاء آموزش وپرورش بر مبنای سند تحول بنیادین آموزش وپرورش حرکت می کنند.
وی گفت: علی رغم همه مشکلات آموزش وپرورش در بعد فضا و تجهیزات، خوشبختانه با همراهی اداره کل نوسازی و خیرین عزیز شرایط را مدیریت کردیم تا بعد از 2 سال کرونایی که دانش آموزان از کلاس درس فاصله داشتند آموزش آنان در اقصی نقاط استان فراهم گردد.
مدیرکل آموزش وپرورش استان با اشاره به استعدادهای خوب دانش آموزان استان گفت: دانش آموزان و فرهنگیان استان در عرصه ملی خوش درخشیدند به طوری که رتبه یک کنکور تجربی امسال از استان کهگیلویه بویراحمد بود.
وی گفت: هدف کلی آموزش و پرورش در هر جامعه ای این است که هر فرد را طبق الگوی ارزش های فرهنگی، سیاسی، دینی و اجتماعی خود تربیت کرده و انسانی متناسب تحویل جامعه دهد.
عزت خواه ،کار معلمان در آموزش وپرورش را برای تربیت دینی ،اخلاقی و علمی دانش آموزان بسیار مهم و اثر گذار دانست وتلاش نمایندگان مجلس برای اجرای رتبه بندی معلمان بعد از سالها انتظار را کاری ارزشمند و ستودنی عنوان کرد.
عزت خواه با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی گفت: شهید سلیمانی یکی از افرادی است که تحت تعلیم و آموزش معلمان بوده، دانش آموزان ما ظرفیت فوق العاده‌ای دارند و می‌توانند برای رشد کشور نقش آفرین باشند.
در این نشست محمد حمالی آرند معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان ،سید جلال رحیمی بیدک معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش استان، فرشید کرمی معاون تربیت بدنی ،سید حمزه باقری نژاد معاونت سواد آموزی، شهرام قشقایی سرپرست معاونت فرهنگی و پرورشی و ایمان سبحان نژاد معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش وپرورش استان به شکل جداگانه گزارشی از وضعیت آموزش وپرورش در حوزه های کاری خویش ارائه کردند و از نگاه ملی و استانی مهدی روشنفکر عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی و نماینده شهرستانهای بویراحمد ،دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکرنموده و خواستار کمک برای رفع مشکلات آموزش وپرورش در سطح ملی شدند.