رازیان : در نحوه ی خدمت رسانی و مدیریت اثر بخش شرکت گاز سایر استان ها از کهگیلویه و بویر احمد الگو برداری کنند
رازیان : در نحوه ی خدمت رسانی و مدیریت اثر بخش شرکت گاز سایر استان ها از کهگیلویه و بویر احمد الگو برداری کنند

به گزارش ندای امت ، شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد علی رغم اینکه شاهد بارش نزولات آسمانی برف بی سابقه طی یک دهه اخیر در مناطق سردسیری سه شهرستان بویراحمد دنا و مارگون و سایر شهرستانهای استان بارش باران به وضوح دیدیم و لمس کردیم. از آنجایی که استان چهار فصل کهگیلویه بویراحمد، با […]

به گزارش ندای امت ، شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد علی رغم اینکه شاهد بارش نزولات آسمانی برف بی سابقه طی یک دهه اخیر در مناطق سردسیری سه شهرستان بویراحمد دنا و مارگون و سایر شهرستانهای استان بارش باران به وضوح دیدیم و لمس کردیم.
از آنجایی که استان چهار فصل کهگیلویه بویراحمد، با جغرافیای کوهستانی خوشبختانه شاهد مدیریت خوب و اثرگذار با همراهی مردمی فرهنگ دوست به استقبال روند کاهشی مصرف گاز خانگی بودیم.

از تعداد ۲۱۷هزار و ۸۷۵ مشترک موجود گاز طبیعی در استان کهگیلویه و بویراحمد تعداد ۱۴۹هزار و ۷۲۰ مشترک در ۱۷ شهر و تعداد ۶۸ هزار و ۸۰۳ اشتراک در ۹۲۲ روستا دارای گاز طبیعی‌اند، که خوشبختانه گاز رسانی در مناطق کهگیلویه و بویراحمد تحسین برانگیز است.

بنابراین براساس آمار شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد در حال حاضر بیش از پنج هزار و ۳۴۷ کیلومتر شبکه توزیع گاز طبیعی در استان احداث شده است که وظیفه گازرسانی به ۱۷ شهر با ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۲۷وستا با ۸۹ درصد جمعیت روستایی واجد شرایط را بر عهده دارد.

براستی آیا می دانید در حفاظت از منابع طبیعی و جنگل های انبوه این استان در کهگیلویه بویراحمد بواسطه گاز رسانی چقدر مفید واقع گردیده است، بدون تردید آنچه که مشاهده کردم  ۳۱ ساعت در محل سکونت خودم علی آباد یاسوج با ۲۵۰۰خانوار بدون برق و قریب به ده ساعت برخی از نقاط شهر یاسوج بدون آب به یاد داشته باشیم که در فصل سرما و یخبندان با وجود بارش برف روند اجرای طرح گازرسانی به روستاهای استان متوقف نشده است که جای بسی خوشحالی است بواسطه تلاش و مجاهدت های مدیریت شرکت گاز استان و پیمانکار متعهد تداوم داشته باشد.

برخی از استان های کشور مدیریت توانمند و تأثیر گذار شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد میتواند الگوی مصرف گاز و و ارزیابی عملکرد این مجموعه خدمات رسان را سرلوحه کار خود قرار دهند.
در پایان اینجانب سید حسین رازیان بعنوان یک فعال رسانه‌ای به نمایندگی از از کارگروه اطلاع رسانی عصر کهگیلویه از زحمات شبانه روزی دکتر ریحان بهادر ریاست محترم شرکت گاز استان مجموعه معاونین کارشناسان نیروهای امدادی پیمانکاران خدوم این شرکت صمیمانه خدا قوت، خسته نباشید و ادامه تداوم خدمت رسانی مطلوب به مردم را از خداوند متعال خواستاریم.