وحدت نژاد از ایجاد ۵۱۴  مزاحمت تلفنی از سوی یک نفر در یاسوج خبر داد
وحدت نژاد از ایجاد ۵۱۴  مزاحمت تلفنی از سوی یک نفر در یاسوج خبر داد
 جها نبخش وحدت نژاد»  گفت: فردی که با شماره گیری مداوم سامانه تلفنی ۱۱۵ این راه ارتباطی مهم برای گزارش حوادث در استان را اشغال می کرد شناسایی شد.

به گزارش ندای امت

وی اظهار کرد: بررسی های انجام شده نشان می دهد این فرد ۵۱۴ بار با سامانه ۱۱۵ اورژانس ایجاد مزاحمت کرده است.رئیس اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: برای این شهروند یاسوجی پرونده ای از امور حقوقی و قضایی علوم پزشکی یاسوج تشکیل و برخورد قانونی با او از طریق مراجع قضایی و قانونی در دست اقدام است.

وحدت نژاد تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۴ هزار و ۸۲۰ تماس تلفنی مزاحم با سامانه ۱۱۵ اورژانس استان کهگیلویه و بویراحمد گزارش شده که تنها ۵۱۴ مورد تنها از سوی یک آقا بوده است.وی با اشاره به اینکه شمار زیاد تماس های بی مورد از سوی مزاحمان تلفنی باعث خستگی کارشناسان پاسخگویی به درخواست های کمک اضطراری به بیماران و مصدومان حوادث می شود از شهروندان خواست در این خصوص رفتار مسئولانه تری داشته باشند.

رئیس اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مزاحمت های تلفنی از سوی افراد یاد شده بیشتر به صورت سکوت، دمیدن در تلفن، سوت زدن است که متاسفانه موارد یاد شده سلامت شنوایی، اعصاب و روان این کارشناسان پاسخگو به درخواست کمک اضطراری را تحت تاثیر قرار داده است.

منبع ایسنا