دبیر حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی استان کهگیلویه و بویراحمد و مدیر عامل شرکت پرند استان تهران داغدار شدند
دبیر حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی استان کهگیلویه و بویراحمد و مدیر عامل شرکت پرند استان تهران داغدار شدند

ندای امت / دبیر حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی استان کهگیلویه و بویراحمد و مدیر عامل شرکت پرند استان تهران داغدار شدند . متاسفانه خبردار شدیم که دکتر محمود رئوفی پور دبیر حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی استان کهگیلویه و بویراحمد و مهندس آرش صیادی مدیر عامل شرکت پرند استان تهران […]

ندای امت / دبیر حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی استان کهگیلویه و بویراحمد و مدیر عامل شرکت پرند استان تهران داغدار شدند .

متاسفانه خبردار شدیم که دکتر محمود رئوفی پور دبیر حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی استان کهگیلویه و بویراحمد و مهندس آرش صیادی مدیر عامل شرکت پرند استان تهران در غم از دست دادن پدر خود عزادار شدند .

مرحوم حاج عَلَم صیادی از معتمدین و بزرگان شهرستان دنا ، پدربزرگ دبیر حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی استان کهگیلویه و بویراحمد و پدر مدیرعامل شرکت پرند استان تهران روز گذشته متاسفانه بدلیل ایست قلبی جان خود را از دست داد .
نماینده ولی فقیه در استان ، نماینده مردم شریف استان کهگیلویه وبویراحمد در مجلس خبرگان رهبری ، نمایندگان ادوار مجلس و مسئولین لشکری ، کشوری و استانی طی پیام های جداگانه ای در گذشت مرحوم صیادی را به خانواده صیادی و رئوفی پور تسلیت گفتند .

مراسم ترحیم مرحوم حاج عَلَم صیادی در سی سخت ، روستای دهنو برگزار می‌شود .

گروه تحریریه پایگاه خبری ندای امت این مصیبت را به خانواده محترم رئوفی و صیادی و بستگان تسلیت گفته و از خداوند منان برای آن عزیز سفرکرده غفران و برای بازماندگان صبر جزیل مسئلت دارد.