جنبش عدالت طلبان مبارزه با مفاسد اقتصادی در جنوب کشور عفو محکومان و متهمان اعتراضات و اغتشاشات اخیر را از رافت ، عطوفت و مهربانی در حکومت اسلامی ایران دانست
جنبش عدالت طلبان مبارزه با مفاسد اقتصادی در جنوب کشور عفو محکومان و متهمان اعتراضات و اغتشاشات اخیر را از رافت ، عطوفت و مهربانی در حکومت اسلامی ایران دانست

قائم مقام جنبش عدالت طلبان مبارزه با مفاسد اقتصادی در جنوب کشور با ارسال مطلبی ، عفو پدرانه محکومان و متهمان حوادث و اعتراضات و اغتشاشات اخیر را حاکی از رافت اسلامی، عطوفت و مهربانی در حکومت اسلامی ایران دانست

 

به گزارش ندای امت، قائم مقام جنبش عدالت طلبان مبارزه با مفاسد اقتصادی در جنوب کشور با ارسال مطلبی ، عفو پدرانه محکومان و متهمان حوادث و اعتراضات و اغتشاشات اخیر را حاکی از رافت اسلامی، عطوفت و مهربانی در حکومت اسلامی ایران دانست .

بسم الله الرحمن الرحیم

ادفع بالتی هی احسن السیئه نحن اعلم بما یصفون.

سوره مومنون، آیه96

در قرآن مبین یکصد و چهارده سوره وجود دارد که یکصد سوره آن بسم الله الرحمن الرحیم دارد که معنای قدسی آن امان و رحمت است و پیام آور رافت مهربانی، مکارم اخلاق، محبت و انفاق است که نشانگر صلح و دوستی و بیان کننده صفت بی حد و حصر رحمانیت و رحیمیت خداوند ستار العیوب است.
و تنها سوره توبه بدون بسم الله الرحمن الرحیم است و دلیل روشن آن هم اعلان جنگ، نبرد و بیزاری از پیمان شکنان و دشمنان لجوج و عنود اسلام است که دیگر امیدی به هدایت و اصلاح آنان نیست و مبرهن است که به هنگام جنگ با دشمن کینه توزی که از روی آگاهی و علم است دیگر از رحمت و محبت سخنی گفته نمی شود و روشنگر خشم خداوند نسبت به این گروه است و به عبارتی دیگر در دستورات رئوف و رحیم و خداوندگار رحمان و رحیم در قرآن کریم نسبت خشونت و رحمت و مهربانی یک بر صد و چهارده است یعنی اصل و بنا بر رحمت و رافت است.
در جمهوری اسلامی ایران 32 دستگاه در حوزه عفاف و حجاب دارای مسئولیت هستند که متاسفانه در طول این 44 سال تا کنون هیچکدام از دستگاههای مرتبط بازخورد درستی در عملکرد خود نداشته است. در مبحث عفاف و حجاب و برای آرامش و بهبود شرایط جامعه باید براساس دیدگاه، منویات و کلام نورانی حکیم فرزانه انقلاب و نظرات مردم برنامه ریزی کرد. چون کلام سراسر نور امام همان نظرات و دیدگاه مردم است و لذا سخت گیری ها و بی برنامگی افراد افراطی و تفریطی در برهه های مختلف در دولت ها در موضوع حجاب و عفاف باعث معضلات عدیده ای در داخل و خارج برای سرزمین پهناور ایران زمین در سال 1401 بوجود آورد که با مدیریت و رهبری مغز متفکر جهان، سید علی خامنه ای و دستور به نهادهای مرتبط و با بکاربستن صبر، تدبیر، عقلانیت و رافت اسلامی و هوشیاری و بصیرت مردم اغتشاشات و اعتراضات اخیر خاتمه یافت.
متاسفانه افراد ریاکار، جاهل، ناباب و در ظاهر انقلابی به علت عدم تدبیر، عقلانیت و بصیرت بر طبل اختلافات، درگیری، جبهه گیری و تحلیل مواضع دشمن شاد کن دامن می زنند و حتی جلوتر از مقام عظمای ولایت حرکت می کنند. و اینقدر گستاخ و خشک مغز هستند که حتی از منویات نورانی رهبر فرزانه انقلاب و سردار دل ها در مورد حجاب خرده می گیرند و مرتب مته به خشخاش می زنند و لذا جهت حفظ و آرامش مردم و ممانعت از سواستفاده دشمنان نظام باید و بلادرنگ تمام تصمیم گیری های مرتبط با عفاف و حجاب بر اساس کلام و منویات امام دلها و سردار دلها و مردم متمدن ایران اسلامی رقم بخورد. و لذا افراد رباکار، متمکن و بی درد و به ظاهر انقلابی و جریان های افراطی و تفریطی چنانچه دلسوز نظام، ولی فقیه و مردم هستند چرا با مفاسد اقتصادی افراد صاحب نفوذ که بیخ گوش شماست برخورد نمی کنید؟ چرا در فکر چاره اندیشی تورم گزاف و سرسام آور در کشور و معیشت مردم نیستید؟
شما ها سر در زیر برف کرده اید و فکر میکنسد مردم ولایتمدار و عاشقان زیباروی این عالم و نیرو های ولایی، انقلابی و جهادی در عمل، نه در شعار، متوجه عملکرد غلط، سواستفاده و ریاکاریهای شما نیستند. چطور پراید 20 میلیونی به مرز سیصد میلیون رسید و صدایتان در نیامد؟ و گروهی ریاکارانه شعار
وا اماما سر می دهند و گروهی دیگر در نهایت بی شرمی بنای مخالفت با امام مسلمین می نمایند. و بهتراست به فکر اصلاح امور خودتان باشید و دیگر بار این مملکت اسلامی ایران زمین را با طرح و برنامه های شیطانی، غیرمنطقی و غیراصولی خود دچار آشوب، اعتراضات و اغتشاشات ننمایید و بهتر است از خر شیطان پیاده شوید و صریحا بگویم ای مرفهین ریاکار بی درد که آب را گل آلود می کنید تا ماهی بگیرید بهتر است خفه خون بگیرید.
“اگر علی ساربونه خودش میدونه شترش را کجا بخوابونه”
خبر مسرت بخش و موافقت هوشمندانه مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای ( مدظله العالی) در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی مبنی بر عفو پدرانه محکومان و متهمان حوادث و اعتراضات و اغتشاشات اخیر حاکی از رافت اسلامی، عطوفت و مهربانی در حکومت اسلامی ایران است که به فرمان این حکیم فرزانه جهان امروزی حکم آزادی آنها صادر و جهت اجرا به رئیس محترم قوه قضائیه ابلاغ گردید.
این فرمان حکیم فقیه دارای چند پیام مهم، اساسی و تاریخی است که تمامی مسئولین باید کلام نورانی و راهگشای ولایت فقیه را فصل الخطاب خود قرار دهند .
انقلاب اسلامی که همان اسلام انقلابی است مکتب رافت و مهربانی است.
تمام تصمیم گیری ها در جمهوری اسلامی ایران که بر مبنای نص صرح قرآن کریم که سراسر رحمانیت و رحیمیت است باید به طور واضح و روشن عملی گردد.
امام فرزانه انقلاب کبیر ایران زمین با این فرمان گهربار به همه عالمیان اعلام کردند من از جنس مردم هستم و فکر و ذهنم مشغول شما و خدمت به امور مردم است و مسئولین هم باید خدمت به مردم را سرلوحه کار خودشان قرار دهند.
یک جایی از کارها در جمهوری اسلامی ایران توسط سه قوه در تصمیم گیری ها به علت سومدیریت وجود دارد که باید این مهم در دستور کار سران سه قوه قرار گیرد. و اگر مروری برنامگذاری سالها از 1387 تا 1400 داشته باشیم کاملا واضح و روشن است سه قوه در عمل به منویات و کلام فرزانه انقلاب کم کاری و مسامحه کاری کرده اند.
صدور این فرمان یک هشدار به مسئولین و دست اندرکاران سه قوه است مبنی بر اینکه مشکلات جامعه اسلامی کم حجابی نیست بلکه مشکل سرزمین ایران زمین معضلات اقتصادی، تورم، گرانی و مشکلات عظیم معیشت مردم است و مسئولین به هوش باشند و به وضعیت اقتصادی مردم سر و سامان دهند.
رواج فرهنگ رافت اسلامی و سرآغاز مهربانی، همدلی، همبستگی و وحدت ملی در سرزمین پهناور ایران زمین.
دعوت از همه احزاب، گروهها و مذاهب به اتحاد و سرزنش و بیزاری از دشمنان ایران زمین.
تفاوت فاحش میان معترضین، ساده لوحان و فریب خوردگان، با کسانی که هدفشان براندازی نظام اسلامی و از جریان ها و اپوزیسیون های ضد انقلاب و خارج نشین و مثلث عبری، عربی و غربی دستور می گرفتند.
توجه به اصل خانواده در فرهنگ اسلام و برگشت آرامش به خانواده های زندانیان با آزادی آنها.
احترام به خواسته مردم ایران زمین و برآورده شدن انتظارات خانواده های ایرانی.
بیدار باش و هشدار به افراد و گروههای افراطی و تفریطی و ممانعت از تصمیم گیری عجولانه و تحلیل های غیرمنطقی و آبکی عده ای از جریان ها و افراد اصول گرا و اصلاح طلب و ممانعت از دامن زدن به آتش اختلافات.
درس عبرت به مسئولان نظام مبنی بر هوشیاری و بکاربستن سعه صدر، تدبیر و عقلانیت و بردباری نسبت به مردم صبور و انقلابی ایران زمین که عاشق ولی نعمتان و ولایت فقیه هستند.
توجه مسئولین نظام به خواسته های معقول مردم، منجمله و اساسا به معیشت مردم که عمده. مشکلات و نارضایتی مردم ناشی از همین بی ثباتی اقتصادی و گرانی های سرسام آور، دلالی و تورم در کشور می باشد.
منویات مکرر حکیم فرزانه انقلاب در گذشته و حال و فرمان نورانی عفو فرزندان خانواده های ایرانی که حاکی از این می باشد که اعتراضات و انتقادات قانونی نسل جوان و مردم شنیدنی است و باید خواسته قانونی همه ایرانیان تامین گردد.
قطع امید و خنثی شدن تمام نقشه های خارج نشینان ضد انقلاب و مثلث عبری، عربی و غربی بر خلاف محاسبات غلط همیشگی دشمنان در سرزمین متمدن، کهن و مقتدر ایران زمین و مطمئنا مردم با بصیرت، مهربان و مهمان نواز، ولایی و عاشق ولی نعمتان فریب دشمنان انقلاب اسلامی ایران را نخواهند خورد و مدیران و مسئولین انقلابی، ولایی، جهادی و مردم با بصیرت ایران زمین بنا به وظایف تصریحی و استنباطی تحت فرمان ولی فقیه زمان هستند. عفو شدگان هم متوجه باشند که خدای ناکرده دوباره دچار غفلت و فریب نشوند.

ضمنا از حضرت حجت الاسلام محسنی اژه ای رئیس محترم قوه قضائیه به خاطر پیشنهاد انسانی و اسلامی که مبنای آن رافت اسلامی است و منجر به موافقت فقیه و فرزانه انقلاب اسلامی ایران گردید تقدیر و تشکر می نماییم.
دستور به کلیه مقامات قضایی و دادستانی های کل کشور مبنی بر تسریع در روند آزادسازی فرزندان این آب و خاک موجب خوشحالی ولی فقیه زمان، دلسوزان و عاشقان جمهوری اسلامی و مردم متمدن ایران زمین خواهد شد.

 

اسفندیار طلایی
قائم مقام جنبش عدالت طلبان مبارزه با مفاسد اقتصادی در جنوب کشور