روزبهان؛نانوایان  از تعطیلی غیر مجاز نانوا ها در زمان بارش ها خودداری کنند
روزبهان؛نانوایان  از تعطیلی غیر مجاز نانوا ها در زمان بارش ها خودداری کنند

بازدید و رصد نحوه فعالیت نانوایان سطح استان توسط مدیرکل صنعت،معدن و تجارت و مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری در پی بارش برف سنگین : به گزارش روابط عمومی صمت،مدیرکل صنعت،معدن و تجارت استان به همراه تیمی از بازرسان اداره کل صمت از نانوایان شهرستان بویراحمد بازدید نمودند. کریم روزبهان در حاشیه این بازدید […]

بازدید و رصد نحوه فعالیت نانوایان سطح استان توسط مدیرکل صنعت،معدن و تجارت و مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری در پی بارش برف سنگین :

به گزارش روابط عمومی صمت،مدیرکل صنعت،معدن و تجارت استان به همراه تیمی از بازرسان اداره کل صمت از نانوایان شهرستان بویراحمد بازدید نمودند.

کریم روزبهان در حاشیه این بازدید گفت: با توجه به بارش های اخیر مخصوصا بارش سنگین برف در سطح شهرستان بویراحمد،دنا ومارگون همچنین بارندگی باران در شهرستان های گرمسیری استان با هماهنگی مدیرکل دفتر هماهنگی استانداری، چند تیم از بازرسان صنعت،معدن و تجارت جهت رصد و نظارت بر فعالیت پخت نانوایان و جلوگیری از تعطیلی ناگهانی و غیرمجاز آنها،در سطح شهر یاسوج ، روستاهای اطراف و شهرک های حومه به طور همزمان در سطح استان، بازرسی به عمل آوردند.

روزبهان ضمن تایید فعالیت پخت اغلب نانوایان در مرکز استان افزود: تعداد قلیلی از نانوایان سطح شهر یاسوج نیز غیرفعال بودندکه مشخصات آنها یادداشت گردید و اقدامات تنبهی برای آنها نیز اعمال خواهد شد.

مدیرکل صنعت،معدن و تجارت استان یادآور شد:متاسفانه اغلب نانوایان حوزه دشتروم و تنگاری غیرفعال و درگیر فعالیت های غیرصنفی با کارتخوان های خود بودند که در این زمینه تذکرات لازم به نانوایان خاطی ارائه و چنانچه واحدی خود سرانه و بدون مجوز قانونی تعطیل شود در سریعترین زمان ممکن با آنها برخورد صنفی و تعزیری خواهد شد.

وی اضافه کرد: با هماهنگی به عمل آمده بازرسان اداره کل صمت در مرکز استان و سایر شهرستان ها کار بازرسی و پایش مستمر بر فعالیت نانوایان انجام وبه واحدهایی که فعالیت منظم و رعایت حقوق مصرف‌کنندگان نمایند، مورد حمایت و اقدامات تشویقی در مورد آنها اجرا خواهد شد و متصدیان نانوایان متخلف نیز از طرف دستگاه های اجرایی و نظارتی به طور حتم وجدی اعمال قانون خواهند شد.

روزبهان در پایان یاد آوری کرد: شهروندان گرامی در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی،مراتب را به سامانه یکپارچه ۱۲۴ گزارش تا به شکایات آنها رسیدگی گردد.