تشکر و قدردانی از عملکرد آموزش و پرورش در واکنش به خبر کتک کاری یک دانش آموز کهگیلویه ای
تشکر و قدردانی از عملکرد آموزش و پرورش در واکنش به خبر کتک کاری یک دانش آموز کهگیلویه ای

  به گزارش پایگاه خبری ندای امت، خانواده دانش اموز کهگیلویه ای با ارسال مطلبی  اظهار کردند ، پس از حصول کامل از ناگفته‌های این واقعیت جا دارد از تلاش‌ها و پیگیری‌های آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه و همچنین مدیر و عوامل اجرایی دبیرستان که در آگاهی‌سازی ما نقش بسزا و داسوزانه‌ای داشتند تشکر و […]

 

به گزارش پایگاه خبری ندای امت، خانواده دانش اموز کهگیلویه ای با ارسال مطلبی  اظهار کردند ، پس از حصول کامل از ناگفته‌های این واقعیت جا دارد از تلاش‌ها و پیگیری‌های آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه و همچنین مدیر و عوامل اجرایی دبیرستان که در آگاهی‌سازی ما نقش بسزا و داسوزانه‌ای داشتند تشکر و قدردانی گردد.

متن کامل به شرح ذیل است

بسمه‌تعالی

سلام، عرض ادب و احترام

خداوند سبحان را شاکر و سپاسگزاریم که پس از اتفاق تلخ و ناگواری که برای فرزند دلبندمان افتاده است و ختم به خیر گردید، نهاد بزرگ تعلیم و تربیت شهرستان کهگیلویه در راس مدیریت محترم و ارزیاب اداره آموزش و پرورش دهدشت و مدریت مدرسه شهید مطهری دهدشت با نهایت دقت و حساسیت مسئله را پیگری کردند و بنا به درخواست خانواده ما جهت یافتن حقیقت اقدامات اولیه را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دادند.
در اینجا یادآوری چند نکته لازم به توضیح است که جهت تنویر افکار عمومی ارائه می‌گردد؛
“حفظ و کرامت دانش آموز در کلاس درس و مدرسه واجب و تنبیه کلامی و بدنی مضموم و ناگوار است که با توجه به تاکیدات صورت گرفته در مدارس ممنوع می‌باشد” و با توجه به تحقیقات صورت گرفته از همکلاسی‌ها و عوامل دبیرستان این واقع در کلاس درس صورت نگردید و به هر صورت که رخ داد است از طرف خانواده دانش‌آموز اعلام رضایت می‌گردد .

در این بین پیام تندی از طرف خانواده ما در فضای مجازی منتشر گردید که شاید از جهاتی حقوق سایر فرهنگیان و معلمین زحمتکش نادیده گرفته شد که خاطر این قشر محترم مکدر گردید.
که لازم است در نهایت خضوع و خشوع از شما فرهنگیان عزیز عذرخواهی شود.

انتشار این خبر فضای مجازی تعلیم و تربیت را متاثر و نگران کرد که با حضور مدیریت آموزش و پرورش شهرستان و استان و مدیر مدرسه شهید مطهری در اولین ساعات انتشار این خبر و دلجویی از فرزندمان التیامی برای ما و خانواده ما گردید.
همچنین طی تماس و حضور معلم مربوطه در منزل و بازگو کردن اتفاق به حقایقی پی‌بردیم و متوجه شدیم اگر از طریق روال قانونی و اداری آموزش و پرورش اقدام می‌کردیم کرامت معلم مربوطه و واقعیت به صورت بهتری پیگیری می شد و همه زوایای این مسئله برای ما روشن می‌گشت و از قضاوت‌های شتاب‌زده در فضای مجازی جلوگیری می‌شد.

در این بین دیده نشدن برخی واقعیت‌ها و جریحه‌دار شدن احساسات ما در بزرگ‌نمایی این جریان بی‌تاثر نبود و دامنه آن به فضای مجازی و رسانه‌ها کشیده و باعث بال و پر دادن به آن اتفاق گردید.

پس از حصول کامل از ناگفته‌های این واقعیت جا دارد از تلاش‌ها و پیگیری‌های آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه و همچنین مدیر و عوامل اجرایی دبیرستان که در آگاهی‌سازی ما نقش بسزا و دلسوزانه‌ای داشتند تشکر و قدردانی گردد.

همچنین از معلم دانش آموز ما که در این جریان برادرانه نقش ایفا کردند و متاسفانه ما در شرایط اولیه می‌توانستیم واکنش مناسب‌تری به این اتفاق نشان دهیم و باعث ایجاد شبهاتی در حق وی نشویم…
*لذا بر خودمان می دانیم از افکار عمومی تقاضا کنیم که ما هیچ گونه شکایتی نسبت به آقای ح.ک نداریم و امیدواریم این اتفاقات موجب خدشه‌دار شدن نقش معلمی ایشان در جامعه نگردد و در کنار ما این مسئله به فراموشی سپرده شود.*

والسلام علیکم #ققنوس_آتشین