بازدید نماینده ولی فقیه و مسئولان استان از چند پروژه مهم  شهرستان کهگیلویه
بازدید نماینده ولی فقیه و مسئولان استان از چند پروژه مهم  شهرستان کهگیلویه

بازدید مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان به همراه مسؤلین ارشد استانی از چند پروژه مهم و استراتژیک شهرستان کهگیلویه در آستانه عید مبعث: به گزارش ندای امت به نقل از روابط عمومی صمت،کریم روزبهان مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان به همراهی نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه مرکز استان، امام جمعه شهرستان […]

بازدید مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان به همراه مسؤلین ارشد استانی از چند پروژه مهم و استراتژیک شهرستان کهگیلویه در آستانه عید مبعث:

به گزارش ندای امت به نقل از روابط عمومی صمت،کریم روزبهان مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان به همراهی نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه مرکز استان، امام جمعه شهرستان کهگیلویه ،معاون محترم هماهنگی امور اقتصادی استاندار ،مدیرکل امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری،فرماندار شهرستان کهگیلویه وجمعی از اصحاب رسانه از کارخانه نماسازان مروارید(آجر دهدشت) و پتروشیمی دهدشت(طرح تولید پلی اتیلن دهدشت) بازدید به عمل آوردند.

مدیر کل صنعت،معدن و تجارت استان ضمن شرکت در نماز جمعه شهرستان کهگیلویه و تبریک مبعث رسول اکرم حضرت ختمی مرتبت گفت:در آستانه عید بزرگ مبعث با حضور مسئولان استانی و شهرستانی واحد تولیدی و استراتژیک آجر دهدشت مورد بازدید قرار گرفت ومشکلات این واحد صنعتی بزرگ احصاء، ارزیابی و مورد بحث و بررسی واقع گردید.

کریم روزبهان افزود: مشکلات این واحد تولیدی در قالب تسهیلات یک هزار میلیارد ریالی مورد نیاز جهت احیاء و راه اندازی خط دوم تولیدی آسیب دیده و راکد ،در استان و در تهران پیگیری و رصد خواهد شد.

روزبهان اضافه کرد: میزان اشتغال فعلی دراین واحد تولیدی قریب به ۲۰۰ نفر است که در صورت احیاء وراه اندازی خط راکد این کارخانه، اشتغال به رقم حدود ۴۰۰ نفر نیز افزایش خواهد یافت.

مدیرکل صنعت،معدن و تجارت استان در ادامه بیان کرد:بازدید دیگری نیز باحضور مجموعه مذکور از طرح تولیدی و مهم پتروشیمی دهدشت انجام پذیرفت و مقرر گردید مسؤلین ارشد استان و مدیران کل مربوطه،نهادها و دستگاه های اجرایی، مشکلات موجود این پروژه را جهت سرعت بخشیدن به روند پیشرفت فیزیکی این پروژه پیگیری و حل و فصل نمایند.

روزبهان افزود: ازجمله مشکلات موجود، نحوه تامین آب مورد نیاز،خط انتقال مواد اولیه از پتروشیمی گچساران،نحوه تامین برق مورد نیاز در قالب نیروگاه مستقل،مشارکت در ساخت نیروگاه سیکل ترکیبی،نحوه تامین ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز احصا و ارزیابی گردید.

وی اضافه کرد: در این بازدید میدانی خوشبختانه با روند رو به رشدی که در اجرای این پروژه مشاهده گردید انتظار می‌رود که در یک سال آینده پیشرفت فیزیکی ۱۵ الی ۲۰ درصدی به خود خواهد گرفت.