فرهنگیان جانباز در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد تجلیل شدند
فرهنگیان جانباز در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد تجلیل شدند
گزارش ندای امت همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز، با حضور مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد ، فرمانده تیپ 48 فتح استان ، رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه فتح، رئیس بنیاد شهید شهرستان بویراحمد و کارکنان آموزش وپرورش از 22 جانباز فرهنگی شاغل در اداره کل آموزش استان تجلیل شد

فرهنگیان جانباز در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد تجلیل شدند
همکاران فرهنگی جانباز در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد تجلیل شدند
به گزارش ندای امت همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز، با حضور مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد ، فرمانده تیپ 48 فتح استان ، رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه فتح، رئیس بنیاد شهید شهرستان بویراحمد و کارکنان آموزش وپرورش از 22 جانباز فرهنگی شاغل در اداره کل آموزش استان تجلیل شد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد درآیین تجلیل از این جانبازان ضمن تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه و ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع)، گفت: جانبازان در جهت آرمانهای انقلاب اسلامی خالصانه فداکاری کردند و ما قدردان رشادت و شجاعت های جانبازان و یادگاران دوران دفاع مقدس هستیم.
حسنعلی عزت خواه با تبریک روز پاسدار به سنگربانان انقلاب اسلامی بیان کرد: ابتکار راهبردی حضرت امام (ره) در تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نامگذاری روز میلاد امام حسین (ع) به عنوان روز پاسدار، بیانگر پیوند ذاتی این نهاد مقدس انقلابی و پاسداران سلحشور با فرهنگ عاشورا و کربلای حسینی است.
وی وفاداری، ایثار، از خود گذشتگی و اطاعت پذیری مطلق از ولی و امام (ع) را از ویژگی‌های بارز و مهم آن حضرت حضرت ابوالفضل العباس(ع) عنوان کرد و گفت: گذشت و مردانگی حضرت ابوالفضل العباس (ع) قابل تجسم نیست .
عزت خواه بیان کرد: جوانمردی و ایستادگی جانبازان است که به کشور و ملت‌های مسلمان عزت و آرامش بخشیده است و بر روی این کوه استوار و با عظمت نام ابوالفضل العباس (ع) می‌درخشید.
فرمانده تیپ 48 فتح استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در آیین تجلیل از جانبازان اداره کل آموزش وپرورش استان نیز گفت: جانبازان با از خود گذشتگی و تبعیت از ولی فقیه زمان خویش در راه پاسداری و دفاع از وطن حماسه های بی نظیری خلق کردند که به وجود همه آنان افتخار می کنیم.
سردار حسن حکمتیان افزود: جانبازان شهدای زنده انقلاب هستند که با اقتدا به امام خویش و ایمان عمیق دینی، فداکاری و وفاداری خویش را به آرمانهای بزرگ میهن به اثبات رساندند.

وی با بیان اینکه جانبازان یادگاران روزهای عشق وحماسه اند و مفهوم رشادت وجانبازی را در عصر ما به خوبی محقق کردند گفت: امروز ایران اسلامی با همان تفکر و روحیه جهادی به سمت قله های پیشرفت و تعالی حرکت می کند و با اقتدار در همه معادلات جهانی نقشی اثرگذار دارد.
سردار حکمتیان نیاز امروز جامعه را جهاد فرهنگی و رسانه ای در مقابل هجمه های دشمنان دانست وگفت: در جنگ ترکیبی دشمن و نبرد رسانه ای باید فضای مجازی را به خوبی مدیریت کنیم و به شکل تهاجمی در فضای مجازی عمل کنیم.
محمد شریف مجیدیان رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران آموزش وپرورش استان نیز گفت: شهدا و جانبازان حق بزرگی بر گردن ما دارند که زنده نگه داشتن یاد وخاطره آنان باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود.
مولودی خوانی در وصف فضایل حضرت ابوالفضل العباس (ع) و اجرای سرود و شعر از دیگر برنامه های آیین بزرگداشت روز جانباز در آموزش وپرورش استان بود.
در پایان این آیین از 22 جانباز فرهنگی در اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد به پاس سال ها مجاهدت و ایثارگری در طول دوران جنگ و دفاع مقدس، با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.