برای خودتان گود رقابت درست نکنید / نه بزرگ به نمایندگان کهگیلویه یک تهدید جدیست
برای خودتان گود رقابت درست نکنید / نه بزرگ به نمایندگان کهگیلویه یک تهدید جدیست

دست و پا از گلوی کهگیلویه ی محروم بردارید تا نفسی تازه کند، و این دوره از انتخابات مردم شهید پرور ، فهیم و با ادراک شهرستانهای چهارگانه ، به تمام انانی که عامل عقب ماندگی بودند نه بزرگ میگویند و این تهدید جدیست ؛ تا شاید پس از این زخم های آن خاک زر خیز ترمیم یابد

 

ندای امت / یکی از مخاطبان این رسانه نوشت:

میدان رقابت نمایندگی مجلس مانند همیشه یک سال مانده تا انتخابات در کهگیلویه داغ شده است.

حامیان نماینده وقت و حامیان نمایندگان سابق و اسبق چنان به جنگ رسانه ای پرداخته اند که گویی هرکدام در دوره شان بهشتی را برای کهگیلویه بزرگ رقم زده اند .

حساب نمایندگان کهگیلویه ، حساب دو دو تا چهارتاست ؛ اگر ذره ای به عملکردشان بیندیشند و وجدان خود را قاضی قرار دهند به خوبی بر ضعف خود در دوران قدرتشان دست پیدا میکنند .

وکلای مردم فهیم و دیار همیشه محروم کهگیلویه کجابودند که زنان بلاد شاپور برای گوجه چینی باید به خاک بهبهان و خیراباد متوسل شوند ؛ و جوانان باید برای نان خانواده خود در عسلویه به دور از زن و فرزند دوران طلایی عمرشان را بگذرانند .

ایا فکر کرده اید چرا یزد انقدر توسعه صنعتی دارد که شماها برای اشتغال جوانان کهگیلویه در کارخانجات ان حوزه التماس میکنید تا شاید بتوانید رایی را به سبد ارای خود اضافه کنید .

چرا ما صاحب صنعت و کارخانه نیستیم؟

پتروشیمی ها ، بیمارستانها ، جاده های ارتباطی ، کارخانجات و صنعت و به طور کلی پروژه های کهگیلویه ، چرام ، بهمئی و لنده اگر پس از گذشت سالها هنوز تکمیل نشده اند از کارشکنی های شماهاست که هرکدام خواستید به نام خودتان و به کام سبد ارای تان باشد .

پس دست و پا از گلوی کهگیلویه ی محروم بردارید تا نفسی تازه کند، و این دوره از انتخابات مردم شهید پرور ، فهیم و با ادراک شهرستانهای چهارگانه ، به تمام انانی که عامل عقب ماندگی بودند نه بزرگ میگویند و این تهدید جدیست ؛ تا شاید پس از این زخم های آن خاک زر خیز ترمیم یابد.