در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت ؛ اخراج دهراب پور توسط استاندار ؛ ایا فامیل بهادر کرمی در علوم پزشکی یاسوج بکار گرفته شد؟
در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت ؛ اخراج دهراب پور توسط استاندار ؛ ایا فامیل بهادر کرمی در علوم پزشکی یاسوج بکار گرفته شد؟

جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست سید علی احمدزاده_ استاندار کهگیلویه و بویراحمد_ و با حضور حسن‌ نگین‌تاجی_ رئیس‌کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد_، سید علی ملک‌حسینی_ دادستان یاسوج_، سید جواد هاشمی‌مهر_ معاون سیاسی استاندار_، و جمع دیگری از مسوولان ارشد استان برگزار شد که دقایقی در این جلسه بین شهردار یاسوج و کیان دهراب‌پور_ مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد بحث لفظی ایجاد شد

ندای امت/ جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست سید علی احمدزاده_ استاندار کهگیلویه و بویراحمد_ و با حضور حسن‌ نگین‌تاجی_ رئیس‌کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد_، سید علی ملک‌حسینی_ دادستان یاسوج_، سید جواد هاشمی‌مهر_ معاون سیاسی استاندار_، و جمع دیگری از مسوولان ارشد استان برگزار شد که دقایقی در این جلسه بین شهردار یاسوج و کیان دهراب‌پور_ مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد بحث لفظی ایجاد شد. در جلسه‌ای که با موضوع ترویج فرهنگ ایثارگری که مملوء از ایثار، ازخودگذشتگی، فداکاری و سایر خصلت‌های نیک است اینچنین می‌بینیم با درگیری لفظی نظم جلسه برهم‌خورد. در واقع رفتار برخی از حاضران در جلسه، فلسفه برگزاری جلسه را زیر سؤال می‌برد. استفاده از الفاظ نامناسب توسط یک مدیر و اینچنین یکدیگر را مورد خطاب قرار دادن در هیچ دین، آیین و قانونی پذیرفته و مورد قبول نیست. چالش بکارگیری نیرو در استان تا جایی کشیده شده که پیامد آن را به راحتی می توان در این جلسه دید؛ نشستی که با هدف ترویج ایثار برگزار شد، نشانی از صعه صدر در آن دیده نشد. گلایه در مورد استخدامها را فردی در جایگاه استاندار، دادستان و یا فرماندار بیان می‌کرد نه یک مدیرکل. 
به گزارش ندای امت به نقل از  کبنا، عصر امروز  جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست سید علی احمدزاده_ استاندار کهگیلویه و بویراحمد_ برگزار شد که کیان دهراب‌پور_ مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد_ یکی از مدیرانی بود که در این جلسه صحبت کرد و گفت: هر جذب نیروی باید در چارچوب قانون باشد و چنین چیزی قابل قبول نیست که در دولت سیزدهم نیروها بدون ضابطه و آزمون جذب شوند.
وی در ادامه گفت: یکی از مدیران حاضر در این جلسه خواهرش را بدون ضابطه بدون ایثارگری وارد دانشگاه علوم پزشکی کرده است.
او تاکید کرد: این زشت است که دولت سیزدهم مدیرش دم از عدالت بزند و اینگونه پارتی بازی کند.
وی در ادامه گفت: شهردار یاسوج در مصاحبه‌ای گفته که 140 نیرو استخدام کرده است. نباید مدیران نیروها را بدون ضابطه به‌کار گیرند.
دهراب‌پور در ادامه گفت: فرزند شهید برای وام ناچیز خودش را می‌کشد و بعد مدیر دولت سیزدهم اینگونه رفتار کند.
بعد از صحبت‌های کیان دهراب‌پور_ مدیرکل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد_، نستهن مقدم_ شهردار یاسوج_، چند دقیقه وقت گرفت و صحبت کرد. او گفت: من با افتخار گفته‌ام 140 نفر از ایثارگران حاضر در شهرداری یاسوج را تبدیل وضعیت و رسمی کرده‌ام. سایر ایثارگران هم در حال تبدیل وضعیت هستند. این کذب است که من نیرو استخدام بدون ضابطه کرده‌ام.
نستهن مقدم_ شهردار یاسوج_، در ادامه اسم محمدرحیم دهراب‌پور را آورد و وقتی که گفت: من مرقومه‌ای از «حاج محمدرحیم دهراب‌پور دارم» کیان دهراب‌پور بر آشفت و با به کار بردن الفاظ نامناسب گفت: چه ربطی به محمدرحیم دهراب‌پور دارد. شما «گند» به شهر زدی و صدها نیرو بدون ضابطه به کار گرفته‌ای و بعد اینگونه رفتار می‌کنی. مقدم رفتار تندی از خود نشان نداد و آرام نشسته بود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد که در ادامه این رفتار را از «کیان دهراب‌پور» دید، قاطعانه از «کیان دهراب‌پور» خواست که از جلسه خارج شود.
بهادر کرمی_ رئیس دانشگاه یاسوج_ که مورد اتهام قرار گرفته بود در واکنش به سخنان کیان دهراب‌پور گفت: دروغ است. من خواهری ندارم که در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بکار گرفته شده باشد و اگر کسی را به عنوان خواهر من آوردید که استخدام شده بود، استعفا می‌دهم.
دهراب‌پور با عصبانیت از جلسه خارج شد و هنگام خروج از جلسه سید جواد هاشمی‌مهر_ معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به او گفت: شما زمانی که مدیرکل انتقال خون بودی 13 نفر از بستگان خود را به‌کار گرفتی، آیا این درست است؟
کیان دهراب‌پور_ مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد_ جلوی درب خروجی سالن شماره یک استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگشت و گفت: آقای غلام‌نژاد_ رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی یاسوج_ را به خاطر اینکه زیر بار استخدام‌های بی‌ضابطه نرفت، برداشتند. استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به او گفت: این هم دروغ است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان اینکه اینگونه رفتارهای نادرست را در حین جلسات تحمل نمی‌کنیم و ضمن عذرخواهی از مهمانان جلسه،‌ گفت: مدیران باید حرمت جلسه را نگه دارند و من بعد باید جلسات هدفمند برگزار شود. این جلسه هدف‌مند برگزار نشد و مشخص نبود دنبال چه هدفی بودیم و نباید هر کسی هر چه به ذهنش رسید بگوید که این شرایط به وجود بیاید.
احمدزاده در ادامه گفت: در این جلسه رییس کل دادگستری، دادستان یاسوج و رییس سازمان بازرسی استان حضور دارند. اگر تخلفی جایی بوده به این عزیزان گزارش داده شود تا در چارچوب قانونی پیگیری شود.