بیانیه جمعی از ادوار جنبش دانشجویی در حمایت از اقدام دکتر جاودان سیرت/ اصل اول: همه در برابر قانون‌ برابرند!
بیانیه جمعی از ادوار جنبش دانشجویی در حمایت از اقدام دکتر جاودان سیرت/ اصل اول: همه در برابر قانون‌ برابرند!

داستان از آنجایی شروع شد که عده‌ای به بهانه‌ی قحط الرجال بودن نیروی انقلابی، در علوم پزشکی استان برای خود تبصره‌ی ویژه آفریدند، تبصره‌ای از این جنس که متعهدین خدمت در مناطق محروم پایشان به هر جا جز محل خدمتشان باز شود و اینطور شد که عده‌ای احساس تکلیف کردند (!)

به گزارش پایگاه خبری ندای امت ، عزل مرادیان و متن بیانیه جمعی از ادوار جنبش دانشجویی:

داستان از آنجایی شروع شد که عده‌ای به بهانه‌ی قحط الرجال بودن نیروی انقلابی، در علوم پزشکی استان برای خود تبصره‌ی ویژه آفریدند، تبصره‌ای از این جنس که متعهدین خدمت در مناطق محروم پایشان به هر جا جز محل خدمتشان باز شود و اینطور شد که عده‌ای احساس تکلیف کردند (!) و از مناطق کم برخوردار و محروم استان سر باز زدند و راهی ستاد علوم پزشکی شدند غافل از اینکه تکلیف آنان را قانون مشخص کرده‌ بود، خدمت در مناطق محروم و لاغیر‌!
آخر نمی‌شود ادعای انقلابی بودن داشت ولی از قانون فرار کرد و یا تفسیر به رای کرد، چرا که شتر سواری دولا دولا نمی‌شود.
بر اساس آیین‌ نامه‌ی ابلاغ شده از سوی معاونت درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش، تمام پزشکان متعهد خدمت در مناطق محروم باید به محل خدمت خود بازگردند.
پزشکان دلسوز و‌ انقلابی بهتر است بدانند که عمل به قانون در نوبه خود از انقلابی ترینِ عملکردها است و همه در برابر قانون برابرند خواه فرد انقلابی باشد خواه نباشد.
معاونت توسعه و پشتیبانی علوم پزشکی استان نمونه‌ای است در این مورد که با وجود تمام تلاش‌هایی که برای احقاق حق کادر درمان استان کرد توسط ریاست جدید دانشگاه برکنار شد و‌ خود نمونه‌ای از اقدام درست و انقلابی رئیس جدید می‌باشد.

فلذا ما ادوار جنبش دانشجویی منتظر ادامه‌ی این دست اقدامات صحیح از سوی ریاست جدید برای احیای دوباره‌ی بدنه‌ی اساتید و دانشجویی دانشگاه هستیم.