در نشست خبری مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره ) مطرح شد ؛ نادری: تا کنون ۲۱رزمایش مختلف در سطح استان در سه سال اخیر  اجرا کرده ایم  ، جذب نیرو در کارخانه قند فقط از طریق آزمون خواهد بود
در نشست خبری مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره ) مطرح شد ؛ نادری: تا کنون ۲۱رزمایش مختلف در سطح استان در سه سال اخیر  اجرا کرده ایم  ، جذب نیرو در کارخانه قند فقط از طریق آزمون خواهد بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ندای امت ، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی سه سال‌ اخیر ۲۱ رزمایش در حوزه های مختلف در سطح این استان اجرا کردیم. دکتر شایان نادری روز شنبه ۲۷ اسفند ماه ۱۴۰۱ در نشست خبری با خبرنگاران افزود: از سال ۱۳۹۹ تاکنون ۲۱ […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ندای امت ، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی سه سال‌ اخیر ۲۱ رزمایش در حوزه های مختلف در سطح این استان اجرا کردیم.

دکتر شایان نادری روز شنبه ۲۷ اسفند ماه ۱۴۰۱ در نشست خبری با خبرنگاران افزود: از سال ۱۳۹۹ تاکنون ۲۱ رزمایش در حوزه های مختلف معیشتی، آموزشی و سرمایشی و گرمایشی با هزینه ای بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان اجرا کرده ایم که از این تعداد ۱۰ رزمایش در سال ۱۴۰۱ بوده اند.

وی در خصوص جهیزیه به زوج های جوان نیازمند اظهار کرد: طی سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ بیش از ۲۰۰سری جهیزیه بین زوج های جوان نیازمند توزیع شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: کاروان‌های خدماتی طی امسال در نقاط محروم استان از جمله «پیچاب»، «پهنوک»، «اُروه»، «سوزمیر»، «سیلاب کلوار»، «زیلایی» خدماتی در زمینه های مختلف از جمله بهداشت و درمان و دامپزشکی ارائه شده است.

دکتر شایان نادری تصریح کرد: در زمینه حوادث و سوانح و در قرارگاه امدادی ۱۹ میلیارد تومان به ۱۲۰۰ خانوار شهری و ۷۰۰ خانوار روستایی در قالب کمک بلاعوض، به هر خانواده ۱۰ میلیون تومان اعطا کردیم.

وی ادامه داد: در سیل مونسون، ۸ منطقه را در پنج شهرستان تحت پوشش قرار دادیم و جیره خشک و وسایل گرمایشب، نایلون و سایر اقلام توزیع کرده ایم.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به دو رزمایش لبخند مادری و مثبت حرکت از سوی بنیاد ۱۵ خرداد در این استان عنوان کرد: به بیش از ۱۳۰ خانواده دارای فرزند سوم به بعد و دارای سه قلو به بالاتر بسته های ۲۱ قلمی کمک به اعطا شده است. همچنین خانواده های دارای سه قلو به بالاتر در سطح استان تا ۶ ماه پوشک آنها تقبل شده به هر خانواده سه میلیون تومن اهدا شد.

دکتر نادری تاکید کرد: در طرح مثبت حرکت ۳۲۰ قلم تجهیزات توانبخشی تقدیم نیازمندان در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد شد.

وی با اشاره به حمایت از زوج‌های نابارور اظهار کرد: به ۵۲۶ زوج نابارور استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه یا پرداخت شده و با در حال پرداخت است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در زمینه آسیب های اجتماعی در پنج محله آسیب زا استان خدماتی ارایه شد و در سال ۱۴۰۲ نیز هفت محله دیگر اضافه می شود.

دکتر نادری ادامه داد: در قالب طرح جهش تولید در ۶۷ هزار هکتار از اراضی کشاورزی دیمزار استان اقدام کرده ایم. جهت تامین ادوات کشاورزی وام قرض الحسنه به کشاورزان استان اعطا شد و بیش از ۵۰ دستگاه ادوات کشاورزی خریداری شد.

وی با اشاره به خدمات بنیاد برکت در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: تاکنون با مشارکت دستگاه‌های اجرایی مربوطه در زمینه تنش آبی برای ۱۷۲ روستای استان با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان کمک کرده ایم. تاکنون ۸۶ مدرسه در قالب ۲۷۷کلاس درس و با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان ساخته شده است و ۳۶ مدرسه کانکسی با بیش از ۱۵ دانش آموز استان جمع آوری شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون در ساخت ۵۴ باب مسجد، سه خانه عالم، دو کتابخانه و دو سالن ورزشی مشارکت داشته ایم.

دکتر نادری افزود: در سال ۱۴۰۱ از محل تبصره ۱۶ بند به بیش از ۱۰۴ میلیارد تومان تسهیلات به ۱۴۲۷ نفر اعطا شد که ۶۶۳ پرونده تشکیل شده و آماده پرداخت داریم که در سال جدید با همکاری بانکها پرداخت خواهند شد.

وی با اشاره به وضعیت کارخانه قند یاسوج اظهار کرد: بخش تصفیه شکر این واحد صنعتی اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ و بخش چغندر و تولید قند نیز پایان فصل بهار سال جدید به بهره برداری می رسد

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: جذب نیرو برای این واحد صنعتی ازطریق آزمون خواهد بود، ۱۲۰ واحد مسکونی این کارخانه تا یک ماه قبل هیچ گونه نظارتی نداشتیم اما هم اکنون تحت مدیریت کارخانه قرار گرفتند.

دکتر نادری تصریح کرد: ۲۰۰ میلیارد تومان صرف بازسازی و تعمیر کارخانه قند یاسوج شده است و تعمیرات این کارخانه با استفاده از ظرفیت های بومی انجام شد.

وی ضمن انتقاد از همکاری ضعیف بانک تجارت ادامه داد: در صورتی که حوزه سرمایه گذاری و مالی بانک تجارت همکاری لازم را داشتند این کارخانه زودتر به بهره برداری می رسید، این بانک باید ۱۵۰ میلیارد تومان تسهیلات به این واحد صنعتی پرداخت می کرد که تنها ۵۰ میلیارد تومان پرداخت کرد.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به کارخانه هربی فارینا در منطقه سربیشه گچساران عنوان کرد: فاز اول این کارخانه تکمیل شد و فاز دوم تجهیزات و راه اندازی خط های جدید باید مستقر شوند و در این کارخانه داروهای گیاهی، تولید ادویه و نوشیدنی های دارویی تولید خواهد شد.

به گزارش ندای امت به نقل از ایسنا، دکتر نادری با اشاره به اینکه ۱۲۴ میلیارد تومان حجم سرمایه گذاری این واحد صنعتی بوده است، بیان کرد: این کارخانه تا پایان بهار سال ۱۴۰۲ به طور کامل افتتاح و بهره برداری می رسد.