برگزاری آخرین نشست هماهنگی ستاد سپر در استانه سال جدید و ماه مبارک رمضان
برگزاری آخرین نشست هماهنگی ستاد سپر در استانه سال جدید و ماه مبارک رمضان

به گزارش ندای امت برگزاری آخرین نشست هماهنگی ستاد سپر در استانه سال جدید و ماه مبارک رمضان آخرین جلسه هماهنگی ستاد سپر با حضور مدیر کل صنعت ،معدن و تجارت استان و هئیت رئیسه اتحادیه های صنفی و هئیت رئیسه اتاق اصناف در محل اتاق اصناف برگزار گردید به گزارش….؛کریم روزبهان ضمن تبریک سال […]

به گزارش ندای امت
برگزاری آخرین نشست هماهنگی ستاد سپر در استانه سال جدید و ماه مبارک رمضان

آخرین جلسه هماهنگی ستاد سپر با حضور مدیر کل صنعت ،معدن و تجارت استان و هئیت رئیسه اتحادیه های صنفی و هئیت رئیسه اتاق اصناف در محل اتاق اصناف برگزار گردید

به گزارش….؛کریم روزبهان ضمن تبریک سال نو از مسافران نوروزی و همچنین از همه دست‌اندرکارانی که برای رفاه حال مردم و مسافرین تلاش می کنند تقدیر و تشکر کرد.

وی به برنامه کشیک اشاره کرد و گفت: بررسی انجام شده جهت خدمات صنوف خدماتی در این ایام با توجه به اینکه صنوف خدماتی تعمیرات اتومبیل ،تعویض روغنی ها،لوازم یدکی، اگزوزی ها و…. در استان دچار نقص بشوند فورا به مسافرین بتواند خدمات بدهند.

روزبهان بیان داشت:برای اولین سال یک سرویس تعمیراتی رایگان و سیار توسط اتحادیه تعمیر کاران اتومبیل آماده شده که در صورتی که مشکلی برای خودروهای مسافرین ایجاد شود این سرویس تعمیراتی حضور پیدا کند و و مشکل را برطرف خواهند کرد.

وی افزود:همه اتحادیه ها با توجه به نزدیکی ماه مبارک رمضان به موارد لازم تاکید شد و کلیه صنوف و علل خصوص اتحادیه خاربار برنامه های لازم انجام شد که مسافرین محترم به مشکلی بر نخورند.