یادواره ۴۱ شهید عملیات بیت المقدس با حضور مسئولین  در استان برگزار شد
یادواره ۴۱ شهید عملیات بیت المقدس با حضور مسئولین  در استان برگزار شد

به گزارش ندای امت از یاسوج  سید علی احمد زاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن گرامیداشت سوم خرداد گفت: انقلاب اسلامی به رهبری امام (ره) بعنوان انقلاب باوری، اعتقادی و دینی شکل گرفته است. در دورانی که همه دنیایی که در یک جهالت نهادینه حکومتی قرار داشت انقلاب های کمونیستی و دین زدایی در دنیا […]

به گزارش ندای امت از یاسوج  سید علی احمد زاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن گرامیداشت سوم خرداد گفت: انقلاب اسلامی به رهبری امام (ره) بعنوان انقلاب باوری، اعتقادی و دینی شکل گرفته است.

در دورانی که همه دنیایی که در یک جهالت نهادینه حکومتی قرار داشت انقلاب های کمونیستی و دین زدایی در دنیا که دین را قبول نداشتند و به این باور رسیده بودند ک دین مسیر انحرافی است و خدا یک باور بی معناست و منکر خدا و عبادت و دین بودند یک مرد الهی به پا خواست و عده ی کثیری از مردم معتقد و کسانی که در فطرتشان خدا جویی بود او را پشتیبانی و حمایت کردند.

وی در ادامه افزود: در این شرایط انقلاب اسلامی ما شکل گرفت این همه کاری که برای دین زدایی خدا زدایی شده که مردم رو از فطرت خودشان و از باور های خودشان دور کنند تحمل این وضع را نداشتند، به همین اساس یک جنگ فراگیر جهانی به پا خواست جنگ عراق جنگ یک کشور علیه ما نبود جنگ تفکر جهانی و جریانات خدا زدا علیه یک حرکت توحیدی و الهی بود آمدند که نگذارند دوباره مردم دنیا بگویند خدایی وجود دارد و سمت خدا نروند و به سمتی ببرند که آنها بخواهند.

احمد زاده گفت: اراده مردمی و توکل به خدا اجازه نداد که دشمن به اهداف خود برسد و ما مدیون شهدا هستیم که نگذاشتند دشمن به اهداف خود برسند.

سردار خرمدل فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خرداد و یادواره به دو منظور برگزار می شود یک به معنای تجلیل و گرامیداشت یاد خاطره دوم درس گرفتن از این شهدای عزیز است.

وی افزود :کسانی بودند که شهادت را به اسیر شدن و لو رفتن اطلاعات و اخبار جنگ ترجیح می دهد کسانی که دنبال اسم رسم و نام و پست نبوده اند و نیستند از این ها باید درس گرفت.

وی تصریح کرد : امام فرمود خرمشهر را خدا آزاد کردن این یعنی رزمنده های ما به خدا توکل کردند خدا با آنها بود .

وی ادامه داد: چیزی که ما امروز خیلی به آن نیاز داریم وحدت هست تبعیت از ولایت ،اتحاد، خدا محوری اینها چیزهایی هست که برای حفظ کشور و ولایت به آن نیاز داریم.

سردار خرم دل گفت: امام فرمود جنگ را مردم تمام کردند انقلاب را مردم پیروز کردند ادامه انقلاب هم به دست مردم هست مردم باید همیشه در صحنه باشند.

فرمانده سپاه فتح استان گفت: دشمنان ما یک جنگ ترکیبی بزرگ علیه ما علم کردند امروز دشمن میخواهد ما را ناامید کند از اقدامات نظام از این ولایت اما ما باید بیدار باشیم باید جهاد کنیم.

رضا پارسیان نژاد مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تشریح برنامه های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: در روز های آینده یازده خرداد یادواره شهدا ارتش در شهرستان گهگیلویه داریم چهل شهید این شهرستاد یاد و خاطرشان را گرامی می داریم در نیمه دوم خرداد یادواره شهدای شهرستان مارگون در بخش زیلایی گرامیداشت حماسه غرور افرین فرزندان کهگلویه بویر احمد برنامه کلانی خواهد بود که انشالله بتواتیم هر چه با شکوه‌تر در خدمت شهدا باشیم.

وی همچنین ضمن گرامیداشت اولین فرمانده گردان استان عبدالله نجفی که هنوز خانواده اش چشم انتظار یک پلاک و یا یک تکه استخوان هستند گفت: من از همه کسانی که در خدمت رسانی به خانواده های ایثار گری همکاری می کنند تقدیر و تشکر مینمایم انشا الله توفیقی حاصل شود که بتوانیم خدمتگزار آنها باشیم.

پارسیان نژاد گفت: آمار سر کشی از خانواده شهدا سال قبل پنج هزار هفصد خانواده بوده در ۱۲ ماه گذشته قریب به سیزده هزارتا خانواده بوده، در بنیاد شهید مشکلات زیاد است اما صادقانه بگویم اعتباراتی که قبلا چهار میلیارد هفتصد میلیون تومان بود اما الان به همت استاندار محترم ۱۵برابر مساعدت شده است.

وی گفت: امروز بدون تبعیض بدون نگاه های قومیتی به این خانواده های عزیز به لطف دولت خدمت رسانی می شود ما در حوزه بهداشت و درمان خیلی مشکل داشتیم یک ویلچر نیاز داشتیم برای مادر شهید اما ویلچر نداشتیم از بهزیستی گرفتیم امروز در انبار های بنیاد شهید برای پدران شهدا مادران شهدا دیگر کمبودی نداریم.

در پایان استاندار طی اقدامی شایسته و زیبا در موقع تجلیل از خانواده های شهدا خود از استیج پایین آمد و از مسئولین خواست تا پایین بیایند و چند نفر از خانواده های شهدا و جانبازان بجای آنها بالا بروند و از خانواده شهدا و ایثارگران تجلیل کنند.