این روزها کسانی منتقد استاندار شده اند که آخرین میخ را بر تابوت اصلاحات نشاندند
این روزها کسانی منتقد استاندار شده اند که آخرین میخ را بر تابوت اصلاحات نشاندند
این روزها کسانی منتقد استاندار شده اند که آخرین میخ را بر تابوت اصلاحات نشاندند
طاقت بیار استاندار !!!
کاظم فرهادی : این روزها کسانی به اسم اصلاح طلبی به استاندار حمله می کنند که هنوز شام سیاسی شان با اصولگرا ترین فرد ممکن یعنی سرهنگ حبیبی چند ماه قبل از انتخابات مجلس یادمان نرفته ؛ البته بماند شائبه های مالی انتخابات قبل.
بماندمهندسی انتخابات قبل در پوشش بویراحمد و ثلاث شان ؛ بماند از دور خارج کردن آرام ها و وفایی ها برای پیروزی بویراحمد!!! یادمان نرفته که چطور اصلاح طلبی را قربانی تفکرات قومی شان کردند. یادمان نرفته که در زادگاه یکی از سران اصلاحات و همه کاره ی استاندار سابق و منتقد استاندار امروز اصلاحات 13 رای داشت !!! یادمان نرفته که اصلاحات در حوزه ی مرکزی 4 هزار رای داشت و پیروز انتخابات 24 هزار .؟؟؟ یادمان نرفته که در دور قبل چه کسی بازی را بهم زد حتی با حضور دکتر صوفی از شورای عالی اصلاح طلبان.
و چه خوش خیال بودیم ما که شام چند ماه قبل از انتخابات چرام را فراموش کرده بودیم. چه خوش خیال بودیم ما که فرا قومی فکر میکردیم. چه خوش خیال بودیم ما که تفکر ثلاث و بویراحمد را به رقیبم مان نسبت میدادیم. چه خوش خیال بودیم ما…
حالا کسانی دم از خادم بودن به اصلاحات میزنند و بقیه را خائن به اصلاحات می دانند که در امتحان صداقت و شفافیت و پایبندی به آرمان اصلاحات نه تنها پاس نشدند بلکه نمره شان در حد تجدیدی نیست بلکه رفوزه شدند.
گمان می کنند که حناشان دیگر رنگ دارد اما این شوی مضحک برای دوباره بالا رفتن از نردبان اعتماد بدنه ی اصلاحات است تا دوباره جاده صاف کن اصولگرای نورچشمی شان برای انتخابات 98 شوند. چه ترکیب جدیدی در عالم سیاست بنیان نهادند : اصولگرا + اصلاح طلب مساوی با کاندیدای بویراحمد ؛ آری بردار چنین است سرنوشت اصلاح طلبی کهگیلویه.
حالا در این روزها کسانی منتقد استاندار شدند که آخرین میخ را بر تابوت اصلاحات نشاندند و دوباره به بهانه ی گریه بر این قبر زیر چشمی به حلوای شیرین پوئن و امتیاز به اصولگرای بویراحمدی بزاق شان را تر و گلوشان را صاف می کنند. بزاقی که دو سال پیش برای یه مشت اسکناس تا نخورده خرج شد و گلویی که برای اصولگرای بویراحمدی پاره شد.
حالا همان گلو که دو سال پیش برای اصلاحات سایلنت شده بود الان با ویبره ی همراه با زنگ و هیاهو به نقد استاندار می پردازند.
اما میگوییم استاندار طاقت بیار ؛ به زودی معلوم می شود که هدفشان چیست . طاقت بیار تا مشخص شود که اصلاح طلبی برایشان در بویراحمد خلاصه می شود و بس.
طاقت بیار رفیق ………. بماند که همه میدانیم این همه تقلا شان برای فرمانداری کهگیلویه هم برای بازی انتخابات 98 است. بازی که پشت پرده اش همان ژانر قومی 94 هستش با سکانس جدید… طاقت بیار رفیق …..
تحریریه ندای امت : مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین ندای امت است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.