بازدید فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان چرام از روستای طسوج
بازدید فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان چرام از روستای طسوج
دکتر فتاحی فرماندار شهرستان چرام ، در جمع مسئولان و مردم توصیه ها و دستورات لازم جهت پیگیری مسائل و مشکلات مردمی و رفع سریع آنها را به مسئولین ذیربط صادر کرد

به گزارش پایگاه خبری ندای اُمّت :

این بازدید روز 27 خرداد 97 با حضور دکتر فتاحی اصل فرماندار، افسردیر بخشدار مرکزی و دیگر مسوولان شهرستان صورت گرفت که در آن مردم به بیان مشکلات روستا پرداخته و از مسوولان خواستند تا با بررسی مشکلات آنان نسبت به رفع آن اقدام نمایند.

طالبی دهیار روستای طسوج به نمایندگی ازمردم روستای طسوج ضمن خیرمقدم به فرماندار واعضای شورای اداری شهرستان چرام بیان کرد:

دولت تدبیر وامید خدمات زیادی را برای ابادانی این روستا انجام داده است سپس به ارایه مشکلات این روستا پرداختند و ابراز امیدواری کردند که به کمک دولتمردان پرتلاش دولت تدبیر وامید این مشکلات مرتفع گردد.

سید الیاس افسردیر بخشدار مرکزی شهرستان چرام ضمن تشکر از اهالی روستای طسوج بیان کرد:

مردم محرم نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و مشکلات و محدودیت ها را می دانند.
افسردیر افزود: یکی از خواسته های مهم مردم بخش مرکزی جاده چاسخار است و انتظار می رود که مورد توجه ویژه قرار گیرد.

در ادامه برخی از مسوولان دستگاه های اجرایی شهرستان که برخی از مشکلات مردمی مربوط به آن اداره می شد در جایگاه پاسخگویی قرار گرفتند و پیرامون مسائل مطرح شده برای مردم توضیح دادند.

در این جلسه دکتر فتاحی فرماندار شهرستان چرام ، در جمع مسئولان و مردم توصیه ها و دستورات لازم جهت پیگیری مسائل و مشکلات مردمی و رفع سریع آنها را به مسئولین ذیربط صادر کرد.
وی افزود:منطقه طسوج یکی از مناطق خیلی مهم و مورد تاکید بوده است و یکی از دلایل مهم این بازدید نزدیک بودن به زمان توزیع اعتبارات سال جاری است و در کمیته برنامه ریزی امسال، اعتبار ویژه ای به این منطقه اختصاص خواهد یافت.

فرماندار چرام دغدغه اصلی منطقه طسوج را مسئله راه و آب دانست وتصریح کرد:  در مسئله آب، به ترتیب اولویت با آب شرب، آب دام و آب کشاورزی می باشد. ایشان همچنین تاکید کردند که آب شرب از آب آشامیدنی جدا شود.
فرماندار چرام اظهار کرد:ایجاد مخزن آب برای روستای طسوج دربودجه امسال لحاظ می شود و اداره آب و فاضلاب روستایی نسبت به نصب کنتور برای آب شرب مردم این روستا اقدام نماید.

فتاحی در پایان ابراز امیدواری کرد که در کمیته توزیع اعتبارات سال جاری، اعتبار ویژه ای برای منطقه طسوج در حوزه های آب شرب، احداث کانال کشاورزی و آبیاری قطره ای، ترمیم ساختمان امامزاده گلبهار اختصاص خواهد یافت.