لحظاتي پيش صداي تيراندازي از محدوده نهادرياست جمهوري شنيده شد، دليل اين مساله گويا اين بوده که، يک نفر با قمه وارد محدوده نهاد رياست جمهوري بوده و پس از عبور از گيت اول که حساسيت و بازرسي چنداني در ارتباط با ترددکنندگان صورت نمي گيرد، تلاش کرده از گيت دوم نهاد که بازرسي هاي […]

لحظاتي پيش صداي تيراندازي از محدوده نهادرياست جمهوري شنيده شد، دليل اين مساله گويا اين بوده که، يک نفر با قمه وارد محدوده نهاد رياست جمهوري بوده و پس از عبور از گيت اول که حساسيت و بازرسي چنداني در ارتباط با ترددکنندگان صورت نمي گيرد، تلاش کرده از گيت دوم نهاد که بازرسي هاي سفت و سخت تري براي عبور و مرور افراد از صورت صورت مي گيرد نيز عبور کند.

اين فرد در حالي که تلاش داشته با زور قمه وارد محوطه رياست جمهوري شود، با اخطار ماموران انتظامي و امنيتي مواجه مي شود که در اثر بي توجهي به اخطار ماموران، آنها ناچار به تيراندازي به سمت فرد ضارب قمه کش مي شوند. يک منبع آگاه، تيراندازي در نهاد رياست جمهوري را تاييد کرده است.

توضيحات معاون امنيتي استاندار تهران
معاون امينيي استاندار تهران درباره جزئيات اين اتفاق گفته است: ساعت ۱۱ امروز يک مرد حدودا ۳۵ ساله قصد عبور از گيت نهاد رياست جمهوري را داشته که به دليل همراه داشتن سلاح سرد با ماموران حفاظت نهاد درگير مي شود «محسن همداني» افزود: وي با سلاح سرد به نيروهاي حفاظت حمله کرده که اين امر منجر به تيراندازي ماموران نهاد و مصدوم شدن فرد مهاجم از ناحيه پا مي شود و او را از ادامه مسير باز مي دارد. وي تصريح کرد: فرد مهاجم بازداشت و به بيمارستان منتقل شده است. در تلاش هستيم تا هويت فرد مصدوم را شناسايي و علت اقدام او را جويا شويم.
?کانال رسمی ندای امّت