بخشدارسوق :مدیران باید در زمان نبود بودجه و اعتبار بتوانند هنر مدیریت خود را نشان دهند.
بخشدارسوق :مدیران باید در زمان نبود بودجه و اعتبار بتوانند هنر مدیریت خود را نشان دهند.
رزمجو ؛ جاده پر تردد سوق به چنگلوا و بلوط بنگان و بوآ به طول یک کیلومتر ونیم پر از چاله بوده و وضعیت مناسبی ندارد و مردم بخاطر ناتوانی مدیران و وعده های بی سرانجام بدترین توهین ها را به من میکنند.

تورج رزمجو بخشدار سوق در جلسه خدمات سفر، از وعده های داده شده و بی سرانجام مسئولان بسیار گلایه مند بود و خطاب به مدیران راه و شهرسازی گفت: اکنون سه سال و اندی است که بخشدار سوق هستم، در خصوص جاده ی خلیفه ای به راک که مسیر اصلی مردم بوده و دهستان راک به مرکز بخش را از ۳۵ کیلومتر به ۴ تا ۵ کیلومتر کاهش میدهدتوسط راه وشهرسازی قول های زیادی  داده شد اما در حد یک جاده خاکی به آن توجهی  نشد.
رزمجو در ادامه افزود؛ جاده پر تردد سوق به چنگلوا و بلوط بنگان و بوآ به طول یک کیلومتر ونیم پر از چاله بوده و وضعیت مناسبی ندارد و مردم بخاطر ناتوانی مدیران و وعده های بی سرانجام بدترین توهین ها را به من میکنند.

چرا باید من بخاطر بی تدبیری شما مدیران ناسزا و توهین بشنوم؟
این جاده یک جاده گردشگری و میعادگاه هیآت مذهبی در ماه محرم و اربعین حسینی بخاطر وجود امامزاده پیرشهید میباشد.

در فصل نوروز و تعطیلات نوروزی گردشگران زیادی از این منطقه و قرق بلوط بنگان و حاشیه سد مارون از این جاده تردد میکنند و حتی روزانه قشر زیادی از مردم از این جاده تردد می نمایند.
رزمجو با گله مندی از وضعیت جاده های بخش سوق گفت: جاده ی روستای “آب کری” از توابع بخش سوق به طول ۷۰۰ متر از جاده ورودی روستا پر از چاله میباشد و وعده داده شد که آن را نیز روکشی نمایند اما از آن روز تا به الان مدت سه سال و اندی است که هیچ خبری نشده است.
رزمجو نسبت به نبود بودجه و اعتبار سخن همیشگی مدیران، گفت: اگر پول و اعتبار باشد یک ربات آهنی هم میتواند کار مدیران را انجام دهد.

مدیر باید تدبیر و قدرت چانه زنی داشته باشد و در زمان نبود بودجه و اعتبار بتواند هنر مدیریت خود را نشان دهد.