ساماندهی امور جوانان شهرستان لنده
ساماندهی امور جوانان شهرستان لنده

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده از برگزاری نشست ساماندهی امور جوانان شهرستان لنده با همکاری معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل خبر داد. به گزارش روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده از برگزاری نشست […]

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده از برگزاری نشست ساماندهی امور جوانان شهرستان لنده با همکاری معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده از برگزاری نشست ساماندهی امور جوانان شهرستان لنده خبر داد.

محمود فاضلی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده افزودند : این جلسه که با موضوع افزایش نشاط و سلامت روحی جوانان در ایام نوروز برگزار شد ، برنامه های زیر به تصویب حاضرین در این جلسه رسید:

برگزاری جشنواره های روستایی و بومی محلی و انواع مسابقات و همایش های پیاده روی با جوایز ویژه در روستاهای شهرستان از جمله قیام ، چهار راه و…. تلاش برای اهدا یا واگذاری یک قطعه زمین ۴۰۰ متری جهت ساخت خانه جوان از طریق فرمانداری یا سازمانهای مختلف – پاک سازی مناطق گردشگری و ایجاد محیط پاک و دادن کیسه زباله به گردشگران در ورودی و خروجی شهرستان در ایام نوروز – و سامان دادن به وام های ازدواج از طریق مؤسسات مختلف

در این جلسه هر یک از حاضرین به ارائه گزارش عملکرد و پیشنهادهایی برای ساماندهی بهتر امور جوانان پرداختند.