فرماندار کهگیلویه عنوان کرد؛  حساس شدن خانواده ها نسبت به معضلات اجتماعی و بیان مشکلات کهگیلویه از اهداف جشنواره فیلم کوتاه بود
فرماندار کهگیلویه عنوان کرد؛  حساس شدن خانواده ها نسبت به معضلات اجتماعی و بیان مشکلات کهگیلویه از اهداف جشنواره فیلم کوتاه بود

فرماندار کهگیلویه عنوان کرد؛ حساس شدن خانواده ها نسبت به معضلات اجتماعی و بیان مشکلات کهگیلویه از اهداف جشنواره فیلم کوتاه بود جشنواره فیلم کوتاه کهگیلویه در ایستگاه آخر خود در روز سوم به پایان رسید. به گزارش ندای امت از دهدشت، فرماندار شهرستان کهگیلویه در حاشیه برگزاری جشنواره به خبرنگاران گفت: جشنواره فیلم کوتاه […]

فرماندار کهگیلویه عنوان کرد؛

حساس شدن خانواده ها نسبت به معضلات اجتماعی و بیان مشکلات کهگیلویه از اهداف جشنواره فیلم کوتاه بود

جشنواره فیلم کوتاه کهگیلویه در ایستگاه آخر خود در روز سوم به پایان رسید.

به گزارش ندای امت از دهدشت، فرماندار شهرستان کهگیلویه در حاشیه برگزاری جشنواره به خبرنگاران گفت: جشنواره فیلم کوتاه کهگیلویه یک کار نو در سطح استان است و این جشنواره به صورت کاملأ شفاف و تأثیرگذار و در قالب فیلم کوتاه گوشه ای از آسیب های اجتماعی موجود در سطح جامعه را به تصویر می کشاند.
وی گفت: از سال ۹۵ تاکنون حوزه اجتماعی در وزارت کشور فعال شده است و در این خصوص تاکنون ۵ جلسه با حضور مسئولین بلندپایه کشور در دفتر مقام معظم رهبری برگزار شد و این موضوع مهم بودن این مقوله را اثبات می کند.
علی پوزش گفت: به دلیل مهم بودن آسیب های اجتماعی در سطح شهرستان کهگیلویه و به دلیل تآثیرات فیلم کوتاه بر مخاطب با حضور همه مدیران در شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان نسبت به برگزاری این جشنواره تصمیم گرفته شد و قرار بر این بود که این جشنواره در آذرماه برگزار شود.
مقام عالی دولت در شهرستان کهگیلویه ادامه داد: از آذرماه سال جاری که قرار بود این جشنواره برگزار شود تاکنون تمامی عوامل حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه اجتماعی فرمانداری همگی دست به دست هم پای کار آمدیم تا بتوانیم این جشنواره را به نحو مطلوبی برگزار کنیم.
فرماندار کهگیلویه افزود: در مقایسه با دیگر جشنواره ها و بودجه دیگر استانها، این جشنواره با این کیفیت با حداقل امکانات و بودجه لازم شروع شد، برای کمک و حمایت مالی از همه کمک خواستیم و در این زمینه طی مکاتباتی که با نماینده کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی انجام شد و صحبت هایی که صورت گرفت جناب هاشمی پور نیز ما را حمایت کردند و همینجا از ایشان بخاطر حمایت هایشان تشکر میکنم.
وی گفت: انتظار دارم برگزاری این جشنواره در همین شهرستان برای سال های آینده در تقویم حوزه ارشاد اسلامی شهرستان قرار بگیرد چون این شهرستان به لحاظ سابقه و پشتوانه هنری در سطح کشور حرفی برای گفتن دارد.
پوزش در خصوص اهداف برگزاری جشنواره فیلم کوتاه کهگیلویه گفت: تصمیم داشتیم که خانواده ها را در بحث آسیب های اجتماعی حساس کنیم و از این طریق معضلات و مشکلات اجتماعی شهرستان را در سطح کشور به گوش مسئولان برسانیم.
وی در پایان گفت: با این شرایطی که پیش می رود امیدوارم که بتوانیم این جشنواره را در سال های آینده برگزار کنیم و تا به الان کار خیلی خوب پیش رفته و موفقیت آمیز بوده است.