جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ | Friday, 17 May , 2024
پ
  • شناسه : 10577
  • 12 می 2020 - 5:31
  • 0 دیدگاه

نشست ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس چرام

نشست ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس چرام
نشست ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس چرام

خبرنگار:محسن زارعی

برای برگزاری بهتر برنامه های مختلف ملی و مذهبی در شهرستان چرام همکاری و مشارکت همه دستگاه های اجرایی ضروری است.

به گزارش ندای امت؛فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  چرام در نخستین نشست ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس این شهرستان گفت: برای برگزاری بهتر برنامه های مختلف ملی و مذهبی در سطح شهرستان می طلبد که بین همه دستگاه های اجرایی هماهنگی و همکاری وجود داشته باشد.

علی اصغر پوربهشت با بیان اینکه برای همه مناسبت ها جلسه هماهنگی در سطح شهرستان برگزار می شود و مناسب با آن برنامه ریزی می شود، افزود: امسال بر اساس تدابیری که در سطح کلان اندیشیده شد بنا شد که ستاد اجرایی از ابتدای سال در سطح استان ها و شهرستان ها تشکیل شود و متناسب با برنامه ها کمیته هایی مشخص شود و برنامه های پیشنهادی کمیته ها به استان ارسال و در آنجا مصوب شود.
وی ادامه داد: ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در سراسر کشور به صورت متمرکز و در استان به ریاست استاندار و در شهرستان ها به ریاست فرماندار و دبیری فرمانده سپاه شهرستان تشکیل می شود.
پوربهشت با بیان اینکه ۱۰ کمیته در ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس چرام تشکیل می شود، افزود: کمیته فرهنگی، کمیته دانش آموزی، کمیته روستایی و عشایری، کمیته بسیج، کمیته ایثارگری، کمیته اصناف و کارگری، کمیته خانواده، کمیته مساجد و هیئت های مذهبی، کمیته فضاسازی و خدمات شهری و کمیته ورزش با توجه به مناسبت هایی که در طول سال برای اجرای آن برنامه ریزی می کنند.
وی با بیان اینکه در آستانه برگزاری روز قدس، سوم خرداد و عید سعید فطر قرار داریم، افزود: با توجه به اعلام وضعیت سفید در شهرستان چرام و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برنامه های ملی و مذهبی در سطح شهرستان اجرا می شود و نیاز است که کمیته ها با برنامه ریزی مناسب برای اجرای بهتر مناسبت ها همکاری کنند.
فرماندار چرام هم در این جلسه گفت: همه دستگاه های اجرایی باید برای اجرای بهتر مناسبت های ملی و مذهبی در سطح شهرستان با این ستاد همکاری داشته باشند.
هادی فتاحی اصل افزود: هدف از تشکیل این ستاد برنامه ریزی برای مناسبت های مختلف در طول سال و هچنین ساماندهی و جلوگیری از موازی کاری برنامه های ادارات مختلف است.
وی ادامه داد: همه جلسات و برنامه ها برای مناسبت های مختلف باید توسط کمیته های این ستاد اجرا شود.

  • نویسنده : محسن زارعی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

امیرعبداللهیان: اسرائیل یک قدرت اشغالگر آپارتاید است 05 مه 2024

امیرعبداللهیان: اسرائیل یک قدرت اشغالگر آپارتاید است

وزیر امور خارجه با بیان اینکه چگونگی و کیفیت نقش آفرینی دولت‌های مسلمان در برخورد با جنگ غزه در تاریخ ثبت و ضبط خواهد شد، قطع روابط دیپلماتیک و اقتصادی و تحریم عملی تسلیحاتی و تجاری را ابزار مهمی در توقف نسل‌کشی اسرائیل در غزه و جنایاتش در کرانه و قدس شریف دانست

اسفندیار طلایی:اعدام نکردن بابک زنجانی مفسد اقتصادی و نفتی ، ربطی به عفو مقام عظمای ولایت ندارد/ تخفیفی با رای دیوان عالی کشور به دلیل رأفت اسلامی و بازگشت سرمایه های عظیم برباد رفته کشور 03 مه 2024

اسفندیار طلایی:اعدام نکردن بابک زنجانی مفسد اقتصادی و نفتی ، ربطی به عفو مقام عظمای ولایت ندارد/ تخفیفی با رای دیوان عالی کشور به دلیل رأفت اسلامی و بازگشت سرمایه های عظیم برباد رفته کشور

همگان وعاقلان بدانند اعدام نکردن بابک زنجانی اصلاً ربطی به عفو مقام عظمای ولایت ندارد که دشمنان ،جاهلان و ساده اندیشان به عمد و اشتباه در فضای مجازی خبری منتشر کرده‌اند که اصلاً صحت ندارد

ایت الله حسینی : انسان‌های درستکار شهادت به ناحق نمی‌دهند 03 مه 2024

ایت الله حسینی : انسان‌های درستکار شهادت به ناحق نمی‌دهند

آیت الله حسینی ضمن تاکید بر اینکه شهادت به دروغ و ناحق نباید بدهیم، بیان کرد: انسان‌های درستکار شهادت به ناحق نمی‌دهند

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.