جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ | Friday, 17 May , 2024
پ
  • شناسه : 10595
  • 12 می 2020 - 21:40
  • 0 دیدگاه

اعلام خطر می کنم/تمامی مناطق گردشگری تعطیل است/گردشگران تا اطلاع ثانوی به این استان سفر نکنند

اعلام خطر می کنم/تمامی مناطق گردشگری تعطیل است/گردشگران تا اطلاع ثانوی به این استان سفر نکنند
اعلام خطر می کنم/تمامی مناطق گردشگری تعطیل است/گردشگران تا اطلاع ثانوی به این استان سفر نکنند

خبرنگار:محسن زارعی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جلسه ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا با اشاره به شهادت ارتشیان و فرا رسیدن شهادت حضرت علی (ع) گفت: در استان خوزستان که پیوندهای مختلف فرهنگی و قومی وجود دارد و  با توجه به همسایگی با شهرستان های لنده، بهمئی، کهگیلویه و گچساران   به واسطه  رفت و آمدها می تواند سبب افزایش امار مبتلایان در استان  شود که به جرات اعلام خطر می کنم.

به گزارش پایگاه خبری ندای امت؛  استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جلسه ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا با اشاره به شهادت ارتشیان و فرا رسیدن شهادت حضرت علی (ع) گفت: در استان خوزستان که پیوندهای مختلف فرهنگی و قومی وجود دارد و  با توجه به همسایگی با شهرستان های لنده، بهمئی، کهگیلویه و گچساران   به واسطه  رفت و آمدها می تواند سبب افزایش امار مبتلایان در استان  شود که به جرات اعلام خطر می کنم.

کلانتری گفت: در خصوص تفرجگاه ها نگرانی هایی وجود دارد، باید مصوب شد افرادی که کرونا دارند اگر قصد تمرد داشته باشند بدون هیچ ملاحظه ای برخورد شود و هیچگونه مماشاتی نخواهیم داشت.

وی افزود: در سنوات گذشته برخی مسافران از تفرجگاه ها استفاده کردند و حرمت ماه رمضان را نگه نداشتند این موضوع خواست   مردم است که در ایام رمضان نباید روزه خواری شود و تمام تفرجگاه ها، پارک ها، آبشار، سی سخت و پارک جنگلی باید  تا اطلاع ثانوی تعطیل  باشد و اطلاع ثانوی را ستاد پیشگیری از کرونا اعلام خواهد کرد.

کلانتری بیان کرد: حفظ حرمت مردم و جلوگیری از روزه خواری مهم است.

وی افزود: در ایام تعطیلات و عید فطر  که تردد وجود دارد و بعد از ایام تعطیلات عید فطر  همسایگان مناطق گرمسیری به استان وارد می شوند، اما برای حفظ سلامت مردم و با وجود میهمان نوازی مردم تا اِطلاع ثانوی گردشگر و مسافر به استان وارد نشود، هرچند پیشنهادات در خصوص محدودیت ها به ستاد ملی گزارش داده خواهد شد و طبق پاسخ های ستاد ملی اقدامات را انجام خواهیم داد.

وی افزود: فعالیت آرایشگران و آموزشگاه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی خواهد بود، از طرفی از واحدهای صنفی بازدید صورت گیرد و  افرادی که رعایت می کنند تشویق شوند و واحدهایی که تخلف می کنند طبق قانون برخورد و پلمپ شوند.

کلانتری در خصوص بازگشایی مدارس گفت: از ظرفیت همه شهرداری ها،سپاه پاسداران و نیروی انتظامی برای ضدعفونی محیط مدارس استفاده شود هر چند این موضوع اجباری نیست.

استاندار در خصوص برنامه های شب قدر بیان کرد: اولویت برگزاری مراسم  شب های قدر در فضای باز و در مکان هایی مانند مساجد و استفاده از ۲۵ درصد مکان و  ظرفیت آن است، به تهویه  محیط توجه و  هیچگونه پذیرایی صورت نگیرد و حداکثر برنامه در ۲ ساعت برگزار شود از طرفی حضور  افراد پر ریسک مانند کودکان و افراد مسن محدود شود و افراد باید با ماسک و دستکش باشند.

کلانتری گفت: تیم های بازرسی باید در مساجدی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند به هیئت امنا تذکر دهند در خصوص برگزاری خوب  نماز جمعه از برگزاری خوب ائمه جمعه تشکر می کنیم.

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : محسن زارعی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

امیرعبداللهیان: اسرائیل یک قدرت اشغالگر آپارتاید است 05 مه 2024

امیرعبداللهیان: اسرائیل یک قدرت اشغالگر آپارتاید است

وزیر امور خارجه با بیان اینکه چگونگی و کیفیت نقش آفرینی دولت‌های مسلمان در برخورد با جنگ غزه در تاریخ ثبت و ضبط خواهد شد، قطع روابط دیپلماتیک و اقتصادی و تحریم عملی تسلیحاتی و تجاری را ابزار مهمی در توقف نسل‌کشی اسرائیل در غزه و جنایاتش در کرانه و قدس شریف دانست

اسفندیار طلایی:اعدام نکردن بابک زنجانی مفسد اقتصادی و نفتی ، ربطی به عفو مقام عظمای ولایت ندارد/ تخفیفی با رای دیوان عالی کشور به دلیل رأفت اسلامی و بازگشت سرمایه های عظیم برباد رفته کشور 03 مه 2024

اسفندیار طلایی:اعدام نکردن بابک زنجانی مفسد اقتصادی و نفتی ، ربطی به عفو مقام عظمای ولایت ندارد/ تخفیفی با رای دیوان عالی کشور به دلیل رأفت اسلامی و بازگشت سرمایه های عظیم برباد رفته کشور

همگان وعاقلان بدانند اعدام نکردن بابک زنجانی اصلاً ربطی به عفو مقام عظمای ولایت ندارد که دشمنان ،جاهلان و ساده اندیشان به عمد و اشتباه در فضای مجازی خبری منتشر کرده‌اند که اصلاً صحت ندارد

ایت الله حسینی : انسان‌های درستکار شهادت به ناحق نمی‌دهند 03 مه 2024

ایت الله حسینی : انسان‌های درستکار شهادت به ناحق نمی‌دهند

آیت الله حسینی ضمن تاکید بر اینکه شهادت به دروغ و ناحق نباید بدهیم، بیان کرد: انسان‌های درستکار شهادت به ناحق نمی‌دهند

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.