جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ | Friday, 17 May , 2024
پ
  • شناسه : 10613
  • 14 می 2020 - 4:20
  • 0 دیدگاه

برگزاری مراسم‌احیای اولین شب از شبهای قدر در چرام+تصاویر

برگزاری مراسم‌احیای اولین شب از شبهای قدر در چرام+تصاویر
برگزاری مراسم‌احیای اولین شب از شبهای قدر در چرام+تصاویر

خبرنگار:محسن زارعی

شب نوزدهم ماه مبارک رمضان، شب احیا و شب آمادگی برای حضور در لیله‌القدر است و باید در طول سال و ماه رمضان به گونه ای زندگی کنیم که بتوانیم از شب قدر بهره ببریم.

به گزارش پایگاه خبری ندای امت؛ هرسال مومنان در شب های قدر در اماکن مذهبی و زیارتگاه ها، مساجد و حسینیه ها حضور یافته و دست نیاز به سوی بارگاه الهی گشوده و از خالق یکتا طلب عفو و بخشش می کنند.

اما امسال به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا و به منظور پیشگیری از انتقال آن، محدودیت هایی در برگزاری این مراسم اتخاذ شده و از همه مومنان نیز خواسته شده تا توجه ویژه ای به نکات بهداشتی و پروتکل های مصوب داشته باشند.

در شهر چرام این مراسم با پروتکل های کاملا بهداشتی در مساجدها برگزارشد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید نوراله افشار امام جمعه چرام اظهار کرد: شب نوزدهم ماه مبارک رمضان، شب احیا و شب آمادگی برای حضور در لیله‌القدر است و باید در طول سال و ماه رمضان به گونه ای زندگی کنیم که بتوانیم از شب قدر بهره ببریم.

وی تصریح کرد: لیله‌القدر خیلی مهم است و آنقدر که در روایت فرموده‌اند لیله‌القدر قلب ماه مبارک رمضان است، یعنی حیات، معنویت، عرفان و نورانیت ماه رمضان به این قلب بستگی دارد.

حجت الاسلام افشار عنوان کرد: اقشار مردم این شب را قدر می‌نهند و برای آن احترام قائل هستند تا از برکات این شب عزیز به بهترین شکل استفاده کنند.

امام جمعه چرام افزود: خدا فرمود ما قرآن را در شبی پر از برکت نازل کردیم و خدا وقتی می‌گوید شب قدر پر از برکت است، جا دارد اهل عالم بشتابند تا از این برکت بهره‌مند شوند.

  • نویسنده : محسن زارعی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

امیرعبداللهیان: اسرائیل یک قدرت اشغالگر آپارتاید است 05 مه 2024

امیرعبداللهیان: اسرائیل یک قدرت اشغالگر آپارتاید است

وزیر امور خارجه با بیان اینکه چگونگی و کیفیت نقش آفرینی دولت‌های مسلمان در برخورد با جنگ غزه در تاریخ ثبت و ضبط خواهد شد، قطع روابط دیپلماتیک و اقتصادی و تحریم عملی تسلیحاتی و تجاری را ابزار مهمی در توقف نسل‌کشی اسرائیل در غزه و جنایاتش در کرانه و قدس شریف دانست

اسفندیار طلایی:اعدام نکردن بابک زنجانی مفسد اقتصادی و نفتی ، ربطی به عفو مقام عظمای ولایت ندارد/ تخفیفی با رای دیوان عالی کشور به دلیل رأفت اسلامی و بازگشت سرمایه های عظیم برباد رفته کشور 03 مه 2024

اسفندیار طلایی:اعدام نکردن بابک زنجانی مفسد اقتصادی و نفتی ، ربطی به عفو مقام عظمای ولایت ندارد/ تخفیفی با رای دیوان عالی کشور به دلیل رأفت اسلامی و بازگشت سرمایه های عظیم برباد رفته کشور

همگان وعاقلان بدانند اعدام نکردن بابک زنجانی اصلاً ربطی به عفو مقام عظمای ولایت ندارد که دشمنان ،جاهلان و ساده اندیشان به عمد و اشتباه در فضای مجازی خبری منتشر کرده‌اند که اصلاً صحت ندارد

ایت الله حسینی : انسان‌های درستکار شهادت به ناحق نمی‌دهند 03 مه 2024

ایت الله حسینی : انسان‌های درستکار شهادت به ناحق نمی‌دهند

آیت الله حسینی ضمن تاکید بر اینکه شهادت به دروغ و ناحق نباید بدهیم، بیان کرد: انسان‌های درستکار شهادت به ناحق نمی‌دهند

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.