بازدید رئیس امور عشایر و  بخشدار مرکزی چرام از جاده چاسخار/اشاره مبهم افسردیر از توزیع ناعادلانه بودجه در چرام
بازدید رئیس امور عشایر و  بخشدار مرکزی چرام از جاده چاسخار/اشاره مبهم افسردیر از توزیع ناعادلانه بودجه در چرام

با توجه به نگرانی عشایر حوزه چاسخار در چند روز گذشته و بی توجهی به جاده چاسخار ، رئیس امور عشایر طبق قولی که داد یک دستگاه لودر و ماشین باری در جاده چاسخار مستقر کرد

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری ندای امت ، سید الیاس افسردیر بخشدار مرکزی چرام و سید خداداد اجتهادی رئیس امور عشایر کهگیلویه از جاده چرام، چاسخار ، طسوج بازدید کردند.

افسردیر در حاشیه این بازدید عنوان کرد: با توجه به نگرانی عشایر حوزه چاسخار در چند روز گذشته و بی توجهی به جاده چاسخار ، رئیس امور عشایر طبق قولی که داد یک دستگاه لودر و ماشین باری در جاده چاسخار مستقر کرد.

وی افزود: امروز از کارکرد آنها بازدید شد و مواردی که نیاز بود توسط رئیس امور عشایر تذکر داده شد تا مسیر هایی که عشایر را با مشکل عبور و مرور مواجه میکند مورد توجه قرار گیرد و اصلاح و مرمت لازم انجام شود .

سید الیاس افسردیر تصریح کرد : گله مندی هایی دارم ؛ اگر برنامه ریزی ها دقیق تر بود و این اقدام زودتر صورت میگرفت قطعا نتیجه مطلوب تر بود و بازگشایی جاده زودتر و بهتر میشد و از رئیس اداره امور عشایر جهت بازگشایی جاده چاسخار تقدیر و تشکر میکنم .

وی گفت: چیزی که آزار دهنده است ، نگاه تبعیض آمیزی هست که گاهی اوقات در سطح شهرستان وجود دارد، جمعیت شهرستان به ویژه عشایر بیشتر در بخش مرکزی مستقر هستند
و انتظارمان از مسئولان شهرستانی و استانی این است که نگاه عادلانه نسبت به شهرستان داشته باشند و امکانات را به صورت عادلانه توزیع کنند.

افسردیر عنوان کرد: مسئولان جمعیت بخش مرکزی چرام را در نظر بگیرند و نگاهشان طوری شود که عدالت، و باید رضایت مردم مورد توجه باشد و رضایت عشایر که قشر مولد جامعه هستند در راس قرار گیرد .

در این بازدید سید خداداد اجتهادی بیان کرد: جاده های عشایری چرام قریب به چهارصد کیلومتر است که سالانه توسط امور عشایری بازگشایی میشود.

وی گفت: در بازدید از مسیر چرام ، چاسخار اصلاح نقاط حادثه خیز و تخریب شده را دردستور قرار دادیم که به زودی ترمیم میشوند.

وی افزود: قصد داریم مسیر ساورز، راول ،کوه اشکر، طسوج و دامور را در چند روز آینده بازگشایی کنیم .

اجتهادی عنوان کرد: با توجه به گسترده بودن جاده هایی که نیاز به بازگشایی دارند و کمبود ماشین آلات ، دستگاه متولی که امور عشایر هست به تنهایی قادر به این کار نیست و انتظار داریم در این فصل ، مجموعه هایی که میتوانند راه گشا باشند همکاری کنند تا مشکلات عشایر در سریعترین زمان رفع شود.