انتقاد شهردار یاسوج از دستگاه‌های خدمات رسان؛ کنده کاری‌ها سریع ترمیم شود
انتقاد شهردار یاسوج از دستگاه‌های خدمات رسان؛ کنده کاری‌ها سریع ترمیم شود

  شهردار یاسوج از کندکاری‌ها در خیابان توسط دستگاه‌های خدمات رسان انتقاد کرد و گفت: بی توجهی این شرکت‌ها سبب گلایه برخی شهروندان شده است. به گزارش پایگاه خبری ندای امت، نستهن مقدم عصر امروز در نشست هم‌اندیشی و بررسی مشکلات دستگاه‌های خدمت رسان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: مجموعه مدیریت شهری درصدد ارائه خدمات […]

 

شهردار یاسوج از کندکاری‌ها در خیابان توسط دستگاه‌های خدمات رسان انتقاد کرد و گفت: بی توجهی این شرکت‌ها سبب گلایه برخی شهروندان شده است.

به گزارش پایگاه خبری ندای امت، نستهن مقدم عصر امروز در نشست هم‌اندیشی و بررسی مشکلات دستگاه‌های خدمت رسان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: مجموعه مدیریت شهری درصدد ارائه خدمات تاثیر گذار به مردم بوده و به دلیل زمانبر بودن انجام پروژه‌ها در این ایام نیز مشکلات و ناراحتی‌هایی را داشته‌ایم.

وی عنوان کرد: شهروندان تمام اشکالات در اجرای پروژه‌ها در سطح شهر را به شهرداری ربط می‌دهند در حالی که بیشتر این مشکلات از ناحیه دیگر دستگاه‌های خدمت رسان ایجاد می‌شود و باید این دستگاه‌ها در اجرای پروژه‌ها همکاری لازم را با شهرداری داشته باشند و در اکثر این پروژه‌ها با توجه به خدماتی که شهرداری ارائه داده و ایجاد چنین پروژه‌های سبب اتلاف منابع می‌شود.

مقدم در ادامه با اشاره به خدمات ارائه‌ شده از طرف شهرداری در ایام درگیر با کرونا، ادامه داد: شهرداری‌ها از سازمان‌هایی بوده که در ایام کرونا دچار آسیب شده‌اند اما سعی کردیم که در ارائه خدمات خللی وارد نشود
شهردار یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه پیشنهاد کرد که تلاش شود که در برق رسانی به نقاط مختلف شهری به سمت و سوی ایجاد بستر زیرزمینی برای این خدمات برویم.

32 دستگاه پمپ آب سوخت

فیض الله پاسره مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست اظهار داشت: 197 ایستگاه پمپاژ در این استان داریم که اگر یکی از این پمپاژها دچار اشکال شود با توجه به مشکلات مالی تهیه و جایگزین یک پمپ جدید هزینه‌ای بالغ بر 80 میلیون تومان در بر دارد.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون 32 دستگاه پمپ در استان سوخته که 13 مورد خریداری شده است، عنوان کرد: تعداد شکستگی‌ها در سال گذشته 8 هزار و 479 مورد بوده که این تعداد امسال به 2 هزار و 463 مورد رسیده است.

پاسره ابراز کرد: در ایام بروز و مقابله با کرونا میزان مصرف آب در استان نسبت به مشابه در سال گذشته 30 درصد افزایش داشته‌ایم و ما در بحث تامین آب در استان در ایام تلاش خود را نموده‌ایم.

اتصال مدارس به شبکه اینترنت

سرپرست مخابرات کهگیلویه وبویراحمد نیز در این نشست با بیان اینکه 6 هزار شماره جایگیزن در شهرستان‌های بویراحمد و دنا داشته‌ایم، افزود: 120 کیلومتر فیبر نوری در استان اجرایی شده و 7 هزار کیلومتر برای کشور در بستر فیبر نوری پیش بینی شده که متاسفانه به‌ دلیل عدم مسیر جایگزین از این مقدار تاکنون چیزی به استان اختصاص داده نشده است.

امیری با اشاره به اینکه ما درصدد هستیم که مسیر جایگزین در نقاط مختلف استان فراهم شود و انتظار داریم که استاندار در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند، ادامه داد: ایجاد بسترهای اینترنت در ایام مقابله با کرونا ضروری بوده در صدد این هستیم که روستاها تا حد امکان به شبکه اینترنت متصل شوند.

وی در ادامه به قرار گرفتن مدارس استان در برنامه برای فراهم شدن بستر اینترنت اشاره کرد و گفت: تلاش می‌شود تا پایان شهریور تمام مدارس استان به این بستر متصل شوند.