توسعه کهگیلویه بزرگ نیازمند مدیران تازه نفس است/انتخابات مجلس یک نظرسنجی بزرگ برای تغییر بود
توسعه کهگیلویه بزرگ نیازمند مدیران تازه نفس است/انتخابات مجلس یک نظرسنجی بزرگ برای تغییر بود

    به گزارش ندای امت،انتخابات 2اسفندماه گذشته یک نظرسنجی عینی و واقعی برای تغییر در کهگیلویه بزرگ بود و مردم با رای خود به این تغییر بزرگ گام مهمی برداشتند و در یک روند و انتخابات سالم و مردم سالاری دینی بار دیگر نشان دادند که جمهوریت و اسلامیت در ایران نمود عینی و […]

 

 

به گزارش ندای امت،انتخابات 2اسفندماه گذشته یک نظرسنجی عینی و واقعی برای تغییر در کهگیلویه بزرگ بود و مردم با رای خود به این تغییر بزرگ گام مهمی برداشتند و در یک روند و انتخابات سالم و مردم سالاری دینی بار دیگر نشان دادند که جمهوریت و اسلامیت در ایران نمود عینی و عملی دارد.

در انتخابات دوم اسفندماه 98مردم کهگیلویه بزرگ با انتخاب سید محمد موحد چهره کاریزمای سیاسی جنوب کشور خواستار تغییرات گسترده و روح تازه در کالبد مدیریتی خسته بعضی از ادارات و چینش های مدیریتی شده اند که باید به رای و نظر مردم احترام گذاشت.

ذائقه مردم و جامعه به دنبال تغییر  و دمیدن روح تازه ای در کالبد مدیریتی استان و کهگیلویه بزرگ هستند که لازم است نماینده کنونی کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی با هوشمندی و کیاست و سیاستی که از وی سراغ داریم به ندای مردم گوش فرا دهد.

در سالی که بنا به فرموده مقام معظم رهبری سال جهش تولید نامیده شده یکی از ابزارهای عملیاتی کردن این شعار مهم در جنگ اقتصادی وجود مدیران شجاع ،خلاق و کارامد هست .

در کهگیلویه بزرگ باطولانی شدن صدارت طولانی مدت بعضی مدیران که قاعدتا مدیران خسته نامیده می شوند و هیچ برنامه ریزی کاری و خلاقیتی برای شرایط سخت موجود ندارند،لازم است خون تازه ای در شریان های مدیریتی کهگیلویه جاری شود و کار را به مدیران تازه نفس بسپارند تا نتایج کار و تلاش در جامعه مشاهده و موجب رضایتمندی مردم در همه مناطق شود .

برخی از نابسامانی های اخیر در کهگیلویه بزرگ ناشی از ضعف مدیریتی مدیران خسته و ناتوان هستن و توصیه این است که این مدیران خسته و ناتوان صندلی هایشان را شرافتمندانه رها کنند و به دور ز لابیگری آنان را به مدیران تازه نفس و کارآمد بسپارند.

بنا به بررسی ها و اصول مدیریتی با گذشت زمان هر مدیری ممکن است دچار یکنواختی یا عدم نوآوری و حتی فقدان انگیزه گردد که این موضوع را می توان از دل مطالبات و انتظارات و توقع مردم و حل نشدن مشکلات مردم در کهگیلویه بزرگ بیرون کشید و مشاهده کرد کما اینکه وجود دارد.

انتخابات 2اسفندماه سال گذشته یک نظر سنجی گسترده و واقعی بود که با رای مردم در صندوق های رای موافق تغییر بودند .

بررسی های میدانی پایگاه خبری ندای امت در کهگیلویه بزرگ نشان می دهد که بعضی از مدیران فعلی که در انتخابات گذشته برای پیروزی کاندید رقیب تلاش زیادی کردند و عده ای هم نظاره گر بودن در حال رایزنی های گسترده به اشکال مختلف برای اینکه چند صباحی دیگر در صندلی مدیریتی خود باشند که لازم است لیدرهای نماینده فعلی کهگیلویه بزرگ ملاحظات قومی و رفاقتی را کنار بگذارند تا روند تغییر مدیریت ها و عملیاتی کردن شعارهای حجت الاسلام موحد برای توسعه کهگیلویه بزرگ با ورود مدیران تازه نفس شتاب بیشتری بگیرد.