نامه ای به استاندار کهگیلویه و بویر احمد / زارع پور در آستانه بازنشستگی / پیگیر باشید تا آموزش نفس تازه ای بکشد
نامه ای به استاندار کهگیلویه و بویر احمد / زارع پور در آستانه بازنشستگی / پیگیر باشید تا آموزش نفس تازه ای بکشد

کیفیت آموزش فدای بله قربان گوهای سیاسی و مدیران بی تجربه شد.مسیر تعلیم و تربیت از مدار خویش خارج و به پستوهای افراد معدودمنتقل شد

مطلبی که میخوانید از سری یادداشت های مخاطبین ندای امت است که به استاندار کهگیلویه و بویر احمد نوشته شد و این پایگاه خبری محتوای آن را تایید یا تکذیب نمیکند و مخاطب محترم مشکلاتی از اموزش و پرورش استان نوشته که نیاز است استاندار محترم توجهی به موضوع داشته باشد .

دکتر کلانتری استاندار محترم استان کهگیلویه و بویراحمد
با سلام و احترام
بدون شک شما از جایگاه منیع و رفیع آموزش و پرورش و تاثیرگذاری آن بر بخش های گوناگون اجتماع کاملا واقف هستید. متاسفانه آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد به خاطر حاکمیت قبیله خاص در این هفت سال نظارت بر ابعاد مختلف آموزش و پرورش را به شوق اهداف دیگر به تبختر و بادغبغب وکیل خاص سپرده بود وکلیت فرهنگیان را سیاهی لشکری بیش به حساب نمی آورد و بی نظارتی به جایی رسید که نباید می رسید.

کیفیت آموزش فدای بله قربان گوهای سیاسی و مدیران بی تجربه شد.مسیر تعلیم و تربیت از مدار خویش خارج و به پستوهای افراد معدودمنتقل شد.

انحصار گرایی و حذف نیروهای خدوم در طول تاریخ آموزش و پرورش استان بی سابقه بود. اکنون که مدیر کل محترم استان در آستانه بازنشستگی قرار دارد. آموزش و پرورش استان کاملا رها و یله شده و شبانه روز دنبال تمدید مدت خدمت خویش است. حال فرهنگیان عزیز سوالی می پرسند مگه در طول دوران هفت سال چه خدمت شایانی!!!به مجموعه معلمان استان شده که می‌خواهند خلاف قانون و با دور زدن قانون در این مجموعه مهم فرهنگی بی قانونی را ترویج نمایند. لذا از جنابعالی که الحمدلله دارای عرق دینی و روحیه ای خدا ترس دارید انتظار است که اجازه ندهید قبیله ها حاکم شوند .پیگیرباشید تا آموزش نفس تازه ای بکشد و حیاتی فرحبخش استشمام نماید.