اختتامیه شانزدهمین دوره جشنواره فیلم مقاومت در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
اختتامیه شانزدهمین دوره جشنواره فیلم مقاومت در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

حجت وفایی دبیر شانزدهمین دوره جشنواره فیلم مقاومت در گفت وگو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار داشت و گفت؛اختتامیه شانزدهمین دوره جشنواره فیلم مقاومت در استان کهگیلویه و بویراحمد در روز دو شنبه ۱۴ برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری ندای امت ؛حجت وفایی دبیر شانزدهمین دوره جشنواره فیلم مقاومت در گفت وگو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار داشت و گفت؛اختتامیه شانزدهمین دوره جشنواره فیلم مقاومت در استان کهگیلویه و بویراحمد در روز دو شنبه ۱۴ برگزار می شود.



وی افزود؛این مراسم در سالن همایش های اتاق بازرگانی استان واقع در خیابان سردار جنگل شرقی( خیابان دادگستری قدیم) ساعت 16 و 30 دقیقه عصر برگزار خواهد شد.




وفایی در ادامه افزود؛سردار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، امیر نصیر بیگی رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور ،مهدی عظیمی دبیر و انسیه شاه محمدی مدیر اجرایی جشنواره بین المللی فیلم مقاومت و برگزیدگان نهایی جشنواره و هیئت اجرایی جشنواره مقاومت ،جمعی از مدیران و مسولان استانی مهمانان این مراسم هستند.


وفایی در پایان از همه کسانی که نهایت لطف و همکاری را در پیشبرد هر چی بهتره جشنواره داشته اند تا بتوانیم از ظرفیت های موجود بهترین استفاده را بکنیم تشکر و قدردانی کرد و برای همه هنرمندان و هم استانیهای عزیز آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون نمود.