با ظرفیت شهرداری چرام بخشی از بدهکاری های کلان این نهاد و بخشی از حقوق عقب افتاده پرسنل پرداخت شد!
با ظرفیت شهرداری چرام بخشی از بدهکاری های کلان این نهاد و بخشی از حقوق عقب افتاده پرسنل پرداخت شد!

با ظرفیت شهرداری چرام بخشی از بدهکاری های کلان این نهاد و بخشی از حقوق عقب افتاده پرسنل پرداخت شد. به گزارش خبرنگار ندای امت از چرام، شهردار چرام با اشاره به مشکلات زیاد این نهاد، بیان کرد: ما در بدو ورود به شهرداری با مشکلات عدیده ای مواجه بودیم. نوری افزود: از جمله این مشکلات […]

با ظرفیت شهرداری چرام بخشی از بدهکاری های کلان این نهاد و بخشی از حقوق عقب افتاده پرسنل پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار ندای امت از چرام، شهردار چرام با اشاره به مشکلات زیاد این نهاد، بیان کرد: ما در بدو ورود به شهرداری با مشکلات عدیده ای مواجه بودیم.
نوری افزود: از جمله این مشکلات می‌توان به بدهکاری های کلان و ریخت و پاش های اداری و همچنین نابسامانی های اداری نام برد که متاسفانه به علت عدم مدیریت صحیح دوره های قبلی این مسائل به وجود آمد.
وی، در ادامه بیان کرد: در ابتدا بدهکاریهای شهرداری چرام را مستند سازی کردیم که مبلغی بیش از ۹۰ میلیارد ریال ثبت شد.
شهردار چرام در ادامه گفت: به غیر از این مبلغ، ۳۰ میلیارد ریال بدهکاری و میراث دوره های قبلی به این بدهکاری اضافه شد که با مدیریت، هزینه های اضافی را کم کردیم تا به نتیجه مطلوب برسیم.
نوری با اشاره به ظرفیت های شهرداری چرام، تصریح کرد:با راه اندازی ظرفیت های شهرداری همچون کارخانه آسفالت و سنگ شکن و همچنین ماشین آلات شهرداری و پتانسیل درآمد زایی باغ چشمه بلقیس توانستیم به این بدهکاری ها کمک مناسبی کنیم.
وی با بیان اینکه در جلسات شورای اسلامی شهر با شهردار برنامه های خوبی مصوب شده است و برای اجرای آن تلاش می شود، اظهار کرد: طی هماهنگی با مسئولان استانی و کشوری و همچنین همدلی و همگامی شورای شهر توانستیم بخشی از مشکلات مالی را حل کنیم و300تن قیر رایگان از وزارت کشور و سازمان شهرداریها دریافت کنیم.
نوری افزود: حدود ۸۰ هزار مترمربع آسفالت معابر و همچنین ۸۰ هزار متر مربع زیر سازی در شهر چرام بدون هیچ گونه کمک و با استفاده از ظرفیت خود شهرداری صورت گرفت.
شهردار چرام در ادامه گفت: عملیات عمرانی قابل قبولی را به مبلغ ۳۰ میلیارد ریال انجام دادیم و علاوه بر کارهای روزانه شهری،توانستیم ۳ ماه از حقوق معوق ۶ ماهه کارکنان را پرداخت کنیم.