رئیس راه وشهرسازی چرام:70درصد جاده های منتهی به شهرستان چرام مشکل خاصی ندارد
رئیس راه وشهرسازی چرام:70درصد جاده های منتهی به شهرستان چرام مشکل خاصی ندارد

سفری دلنشین را در نگین جنوب کشور تجربه کنید طی بازدید میدانی از ورودی های شهر چرام،وضعیت جاده های منتهی به شهر و پاکیزگی این محورها بررسی شد. به گزارش خبرنگار ندای امت از چرام، استان چهار فصل کهگیلویه و بویراحمد به زعم اکثر کارشناسان و مدیران و به لحاظ آماری و برخورداری از شاخص راه […]

سفری دلنشین را در نگین جنوب کشور


تجربه کنید

طی بازدید میدانی از ورودی های شهر چرام،وضعیت جاده های منتهی به شهر و پاکیزگی این محورها بررسی شد.

به گزارش خبرنگار ندای امت از چرام، استان چهار فصل کهگیلویه و بویراحمد به زعم اکثر کارشناسان و مدیران و به لحاظ آماری و برخورداری از شاخص راه ارتباطی جزء محرومترین استان‌های کشور است. شهرستان چرام در قلب استان کهگیلویه و بویراحمد و همسایگی با چهار شهرستان گچساران،کهگیلویه، باشت و بویراحمد در زمینه برخورداری از راه ارتباطی از وضعیت نامطلوبی برخوردار است و پروژه‌های آن سالها راکد مانده بود.
محور چرام به دهدشت و سایر محورها بعد از سالها که پروژه راهسازی آن تعطیل شده بود، دوباره با ورود رئیس جدید راه و شهرساری چرام فعال شد.
رئیس راه و شهرسازی شهرستان چرام در گفت و گو با خبرنگاران در بازدید میدانی از ورودی های شهر چرام گفت: در حوزه استحفاظی چرام و از انتهای حوزه استحفاظی از کشتارگاه صنعتی به طرف شهرک صنعتی بردیان زیرسازی آن انجام شده است.
حمیدرضا ذوالفقاری اظهار داشت: ۳ کیلومتر دیگر تا شهر چرام در این جاده نیازمند بازسازی است که با تامین اعتبار و همکاری خوب دوستان در سال آینده پیگیر این مورد نیز خواهیم بود.
رئیس راه و شهرسازی شهرستان چرام در ادامه تصریح کرد: 70درصد جاده های منتهی به شهرستان چرام مشکل خاصی ندارد و تردد برای وسایل نقلیه میسر است.
وی افزود: جا دارد از همکاران و مدیرکل راه و شهرسازی استان تشکر و از اهالی روستای القچین اولیا برای همکاری ویژه در بازسازی این جاده کمال تقدیر را داشته باشم.
گفتنی است که ورودی های چرام نیز از لحاظ پاکیزگی وضعیت مطلوبی دارد.