نقش آفريني ۲۰ هزار هميار پليس در طرح نوروزي ۹۷ در کهگیلویه و بویراحمد
نقش آفريني ۲۰ هزار هميار پليس در طرح نوروزي ۹۷ در کهگیلویه و بویراحمد

نقش آفريني ۲۰ هزار هميار پليس در طرح نوروزي ۹۷ در کهگیلویه و بویراحمد رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان کهگیلویه و بویراحمد ضرورت مشاركت اجتماعي با هدف كاهش حوادث رانندگي را مورد تأكيد قرار داد و گفت: در طرح نوروزي ۹۷، بیست هزار هميار پليس در استان کهگیلویه و بویراحمد نقش آفريني خواهند كرد. […]

نقش آفريني ۲۰ هزار هميار پليس در طرح نوروزي ۹۷ در کهگیلویه و بویراحمد

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان کهگیلویه و بویراحمد ضرورت مشاركت اجتماعي با هدف كاهش حوادث رانندگي را مورد تأكيد قرار داد و گفت: در طرح نوروزي ۹۷، بیست هزار هميار پليس در استان کهگیلویه و بویراحمد نقش آفريني خواهند كرد.

به گزارش خبرنگار ندای امت از دهدشت، سرهنگ اسماعیل خوشوقت با قدرداني از فعاليت هاي همياران پليس استان اظهار داشت: حضور همياران پليس در ايام مسافرت هاي نوروزي در كنار خانواده ها مي تواند در جلوگيري از بروز تخلفات رانندگي نقش موثر و ارزنده داشته و بسترهاي توسعه برنامه هاي فرهنگي و آموزشي با محوريت اصلاح رفتارهاي ترافيكي را فراهم كند.

وي به اهميت آموزش در ارتقا فرهنگ ترافيكي تأكيد كرد و افزود: ضرورت دارد در زمينه بكارگيري همياران پليس برنامه ريزي، سازماندهي، نظارت دقيق صورت گرفته و تداوم داشته باشد.

رييس پليس راهنمايي و رانندگي استان کهگیلویه و بویراحمد بيان داشت: اگر راننده اي تخلفاتي در بحث عدم استفاده از كمربند ايمني، صبحت كردن با تلفن همراه، خوردن و آشاميدن، سرعت و سبقت غير مجاز و رفتار خطر ساز داشته باشد، همياران پليس موظف به ارايه تذكر مودبانه هستند.

سرهنگ خوشوقت فعاليت همياران پليس در استان را بسيار مناسب و هدفمند ارزيابي كرد و گفت: در طرح نوروزي۹۷، بیست هزار هميار پليس با هدف توسعه مشاركت هاي اجتماعي در مسير كاهش حوادث رانندگي و تصادفات نقش آفريني خواهند كرد.