یادواره 13 شهید طایفه تاماولی در قلعه رئیسی برگزار شد + تصاویر
یادواره 13 شهید طایفه تاماولی در قلعه رئیسی برگزار شد + تصاویر

یادواره 13 شهید طایفه تاماولی در قلعه رئیسی برگزار شد + تصاویر با حضور خانواده معظم شهدا، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان، دستیار ویژه وزیر ارتباطات، مسوولان و مردم چاروسا یادواره 13 شهید طایفه تاماولی در روستای کلات قلعه رئیسی در مسجد این روستا برگزار شد. به گزارش خبرنگار ندای امت از دهدشت، حجت الاسلام […]

یادواره 13 شهید طایفه تاماولی در قلعه رئیسی برگزار شد + تصاویر

با حضور خانواده معظم شهدا، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان، دستیار ویژه وزیر ارتباطات، مسوولان و مردم چاروسا یادواره 13 شهید طایفه تاماولی در روستای کلات قلعه رئیسی در مسجد این روستا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ندای امت از دهدشت، حجت الاسلام حمید برازش در این مراسم شهدا را نماد عزت و استقامت دانست و تاکید کرد: شهدا به خاطر دفاع از دین و پیروی از ولایت و رهبری جهاد کردند و نگذاشتند کشور ایران به دست دشمنان بیفتد.

وی تصریح کرد: توصیه و وصیت شهدای والامقام به مسئولان خدمت به مردم و محرومین است که نباید در این راه کوتاهی صورت بگیرد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان بیان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت یکی از راه‌هایی است که سلامت و معنویت جامعه به ویژه نسل جوان را تضمین می‌کند و برای نهادینه شدن این فرهنگ غنی نیازمند تلاش بیشتری هستیم تا آن را به فرهنگ عمومی در جامعه تبدیل کنیم و جهت انجام این امر مهم باید به نحوی اقدام کرد که آثار و پیامدهای مثبت آن برای نسل جوان که زمینه انتقال این فرهنگ به نسل‌های بعدی است، پذیرفته شود.

برازش ولایت فقیه را نماد عظمت، استقلال و سربلندی کشور دانست و یادآور شد: ولایت فقیه نماد عظمت، استقلال و سربلندی نظام اسلامی و عامل اساسی همبستگی و عزت و اقتدار اسلامی و وحدت و انسجام ملی و ستون خیمه نظام اسلامی است.

فرزاد نجات نیا هم در این مراسم با بیان اینکه شهدا برای عزت و بزرگی ایران اسلامی رفتند خاطرنشان کرد: شهدا به خاطر دفاع از دین و پیروی از ولایت و رهبری جهاد کردند و نگذاشتند کشور ایران به دست دشمنان بیفتد.

دستیار ویژه وزیر اراتباطات تاکید کرد: امروز زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و حفظ حرمت و جایگاه خانواده‌های معظم آنها برای تداوم حرکت انقلاب و عزت و عظمت نظام اسلامی ایران لازم و ضروری است.

وی افزود: استفاده از وصیت شهدا می تواند چراغ راهی برای همه ما به خصوص مسئولین باشد و بتوانیم از این طریق راه و مسیر درست را دریابیم.

نجات نیا به سخنان رهبر معظم انقلاب در حرم امام رضا(ع) اشاره و یادآور شد: دیروز وقتی پای سخنان مقام معظم رهبری می نشستیم به ایرانی بودن خود افتخار می کردیم که چنین رهبری داریم و باید قدردان این چنین رهبری باشیم و باید به شعار سالی که از ایشان اعلام شد پیروی و حمایت کنیم.

دستیار ویژه وزیر ارتباطات ادامه داد: امروز وقتی در دورترین روستای کشور می رویم و به تکنولوژی آن روستا نگاه می کنیم یعنی می توانیم عواملی بسازیم که نخواهد از بیرون آن را آورد و باید از این نوع ظرفیت ها برای شعار سال که حمایت از کالای ایرانی است حمایت کرد.

وی همچنین از پیگیری مشکلات ارتباطی چاروسا خبر داد.
حجت لاسلام ارسلان آروند هم در پایان این مراسم هدف از برگزاری این مراسم را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا دانست و بیان کرد: این یادواره هر ساله به میزبانی یک روستا در ایام نوروز برگزار می‌شود که امسال میزبانی آن را روستای کلات قلعه رئیسی به عهده داشتند.

مسوول برگزاری این یادواره تصریح کرد: با برگزاری این یادواره‌ها دین خود را نسبت به شهدا و خانواده‌های آنها ادا کنیم و ادامه‌دهنده خوبی برای راهشان باشیم.

وی اضافه کرد: این چهارمین یادواره شهدای طایفه تاماولی است که در ایام نوروز برگزار می شود و انشالله سال آینده در روستای کلاب چاروسا برگزار خواهد شد.