کیانی باوند : بلاشک شهر سرفاریاب  با این مردم با اصالت و پر افتخارش مستحق برخورداری از همه مؤلفه‌ها و ویژگیهای منحصر بفرد یک شهر زیبا است/با رویکرد خدمت صادقانه به میدان آمده ام
کیانی باوند : بلاشک شهر سرفاریاب  با این مردم با اصالت و پر افتخارش مستحق برخورداری از همه مؤلفه‌ها و ویژگیهای منحصر بفرد یک شهر زیبا است/با رویکرد خدمت صادقانه به میدان آمده ام

ورود خود را به عرصه رقابت انتخابات شورای اسلامی شهر اعلام نموده ودست یاری و همدلی خود را به سوی همه ی فرهنگیان. جوانان، ، اصناف و بازاریان، دانشجویان و ، کارمندان شریف ، اقشار متعدد و ‌همه طبقات مختلف مردمی ایثارگران و خانواده های معظم شهدا و جانبازان شهر سرفاریاب دراز نموده تا اینجانب را در ایفای رسالت و مسئولیتی که فراروی ‌خویش می‌بینم یاری نمایند

به گزارش پایگاه خبری ندای امت ، یکی از کاندیدای انتخابات شورای شهر سرفاریاب با ارسال مطلبی ورود خود به کارزار انتخابات شورای شهر را رسما اعلام کرد که متن آن به شرح ذیل است

بسم الله الرحمن الرحیم

شوراهای اسلامی نماد واقعی حکومت مردم بر مردم و تحقق بخشی از آرمان و اهداف رفیع و بلند انقلاب اسلامی هستند. که پس از طی قریب به دو دهه از عمر شوراها، به واقع مردم سالاری دینی به معنای حقیقی خود تحقق پیدا کرده است.

اینجانب با رویکرد خدمت صادقانه به مردم با روحیه ی بسیجی، و آشنا به وظایف قانونی شوراها و تفاهم و همدلی و دوری از مناقشات سیاسی و جناحی به کارزار رقابت شورای اسلامی شهر سرفاریاب ورود نموده‌ام

نظارت و همکاری با شهردار، توجه به مختصات شهر اسلامی در برنامه ریزی، مبارزه با فساد احتمالی در شهرداری و اولویت بخشیدن به مباحث فرهنگی و آسیب های اجتماعی رابه عنوان بخشی از برنامه‌های اصولی خود در این مسیر برگزیده‌ام.

تسهیل و تسریع درکار مردم، استفاده از روش‌های علمی در اداره شهر، جلوگیری از قانون فروشی در شهرداری، و کمک به پیشرفت همه جانبه و ارائه سطح برتر و بالاتر از خدمات به شهروندان و مردم را به عنوان وظیفه مهم شوراهای اسلامی دانسته و لازمه موفقیت شورا در رسیدن به بالاترین اندازه رضایت مندی مردم را در وجود یک مجموعه قوی کارشناسی با تجربه و متعهد در کنار شهردار منتخب می دانم.
و معتقدم که مدیریت شهری موفق، نیازمند همکاری، هماهنگی و همدلی شورا و شهرداری خواهد بود که از جمله شروط اصلی خدمتگزاری صادقانه، پرهیز از تمایلات جناحی و حزبی در درون این مجموعه مهم مردمی می‌باشد.
اینجانب با اعتقاد بر تشکیل شورایی در تراز مردم شریف شهر سرفاریاب داشتن برنامه اجرایی معقول، کارآمد و قابل اجرا و همکاری و هماهنگی با سایر مسئولین و دستگاه‌های دولتی، بررسی مشکلات و آسیب‌های شهر و ریشه‌یابی آنها و تلاش برای رفع عقب ماندگی‌های شهر و ارتقاء جایگاه فرهنگی و اجتماعی شهر را بعنوان اولویت کاری خویش برگزیده‌ام.
تعامل مستمر با اساتید، روشنفکران و جوانان اهل فکر و نخبگان، توجه خلاقانه به زیبا سازی، استفاده بهینه از امکانات و تجهیزات موجود، توجه جدی به بهداشت روانی در شهر با زیباسازی مناسب و…، ایجاد و توسعه مراکز فرهنگی و ورزشی و استفاده بهینه از فضاهای موجود، ارتباط مستمر و کارآمد با شوراهای شهرهای موفق کشور و والگوگیری از آنها و تلاش در جهت ایجاد منابع پایدار درآمدی برای شهر و تلاش ویژه برای حل مشکلات معیشتی کارکنان شهرداری و توجه به دغدغه‌های روحی و روانی انها ‌را از جمله موارد دیگر مورد نظر خویش می دانم.

با اتکاء به برنامه‌های پیش رو و علی رغم ایمان داشتن به وجود جوانان و نخبه گان متعدد در ایلم که شایسته ی ورود به عرصه ی انتخابات شورا ی اسلامی میباشند. ورود خود را به عرصه رقابت انتخابات شورای اسلامی شهر اعلام نموده ودست یاری و همدلی خود را به سوی همه ی فرهنگیان. جوانان، ، اصناف و بازاریان، دانشجویان و ، کارمندان شریف ، اقشار متعدد و ‌همه طبقات مختلف مردمی ایثارگران و خانواده های معظم شهدا و جانبازان شهر سرفاریاب دراز نموده تا اینجانب را در ایفای رسالت و مسئولیتی که فراروی ‌خویش می‌بینم یاری نمایند.
بلاشک شهر سرفاریاب با این مردم با اصالت و پر افتخارش مستحق برخورداری از همه مؤلفه‌ها و ویژگیهای منحصر بفرد یک شهر زیبا است که با مشارکت آگاهانه شهروندان عزیز و انتخاب شورایی صادق مدبر، آگاه و فهمیم محقق خواهد شد.

فرا رسیدن نوروز و سال نو را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض میکنم و از خداوند برای همه عزیزان سالی سرشار از طراوت ، شادکامی و سلامتی خواهانم .
 
با نهایت احترام
کیانی باوند
کاندیدای شورای اسلامی شهر سرفاریاب
کارشناسی آموزش و ابتدایی دانشجوی ارشد رشته مدیریت
۱۳۹۹/۱۲/۳۰