ورودی تنگ پیرزال در روز دوزادهم  فروردین تا پایان روز سیزدهم برای گردشگران ممنوع شد
ورودی تنگ پیرزال در روز دوزادهم  فروردین تا پایان روز سیزدهم برای گردشگران ممنوع شد

تردد از درب تنگ پیرزال در روز دوزادهم فروردین از ساعت ۱۰تا پایان روز سیزدهم برای گردشگران ممنوع شد

به گزارش پایگاه خبری ندای امت ,تردد از درب تنگ پیرزال  در روز دوزادهم  فروردین از ساعت ۱۰تا پایان روز سیزدهم برای گردشگران ممنوع شد

فرماندار چرام گفت: به منظور جلوگیری از شیوع کرونا،  ورودی تنگ پیرزال از امروز مسدود شد.

هادی فتاحی اصل روز چهارشنبه در گفت وگو با رسانه ها اعلام کرد: طبق تصمیم ستاد مقابله با کرونا شهرستان،تنگ پیرزال از ظهر امروز چهارشنبه ۱۱ فروردین ماه مسدود شد و نیروی انتظامی وسایر دستگاههای متولی براین امر نظارت دارند.

وی افزود: مبادی ورودی این مسیر پر رفت وامد برای جلوگیری از ورود گردشگران به سرفاریاب و تجمع افراد تا شامگاه سیزده فروردین ماه مسدود شده است.

فتاحی گفت: شهرستان چرام در حال حاضر در وضعیت نارنجی است و کهگیلویه هم وضغیت قرمز دارد لذا از مردم تقاضا داریم در شرایط فعلی از سفر به مناطق گردشگری بخش سرفاریاب جدا خودداری کنند.

فتاحی اصل  افزود:  دورهمی و تجمعات و حضور در  فضای سبز در روز دوازدهم و  سیزدهم طبق دستورالعمل کشوری ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا ممنوع است.

فرماندار چرام اظهارداشت: تصمیمات اتخاذ شده و محدودیت‌های اعمال شده برای حفظ سلامت و جان شهروندان است و از مردم انتظار می‌رود در اجرای این مصوبات برای بهبود وضعیت کرونا همکاری لازم را داشته باشند