اعتراض به صف طولانی سی ان جی در دهدشت
اعتراض به صف طولانی سی ان جی در دهدشت

تعطیلی دو جایگاه های گاز سی ان جی در دهدشت سبب شد تا رانندگان تاکسی و خودروهای شخصی این شهر در تامین سوخت مورد نیاز خود دچار مشکل شوند و صف طولانی از خودروها تشکیل شود. به گزارش ندای امت ، تعطیلی دو جایگاه  گاز سی ان جی در دهدشت ، باعث تشکیل صف‌های طولانی […]

تعطیلی دو جایگاه های گاز سی ان جی در دهدشت سبب شد تا رانندگان تاکسی و خودروهای شخصی این شهر در تامین سوخت مورد نیاز خود دچار مشکل شوند و صف طولانی از خودروها تشکیل شود.

به گزارش ندای امت ، تعطیلی دو جایگاه  گاز سی ان جی در دهدشت ، باعث تشکیل صف‌های طولانی تاکسی ها و خودروهای عمومی و شخصی دوگانه سوز مقابل تنها جایگاه های فعال این شهر برای دریافت گاز شده است.

جایگاه شهرداری دهدشت به دلیل سوختگی قطعاتی از دستگاه و جایگاه شهید ضیایی در برخورد یک دستگاه خودرو سایپا دچار نقص شده است.

 اکنون تنها پمپ های گاز  سی ان جی در دهدشت  جوابگوی حجم  زیاد خودروهای شهرستان نیست.

 یکی از رانندگان تاکسی منتظر در صف سوخت گیری به خبرنگاران  گفت: دهدشت تنها ۳ جایگاه سوخت گیری سی ان جی دارد و با خراب شدن دو جایگاه دیگر شاهد  صف بیش از ۲ تا ۳ کیلومتری  خودرو هستیم، شاید اگر خودروی مسئولان شبیه ما مردم عادی بود شاید این وضعیت را در شهر شاهد نبودیم.

یکی دیگر از رانندگان که از صف طولانی به شدت شاکی شده بود  گفت: در این گرمای هوا باید ساعت ها در صف بایستیم که با این شرایط هم بیش از نیمی از زمان کار و فعالیت روزانه را باید صرف انتظار در صف سی ان جی کنیم، این یعنی نصف شدن  درآمد روزانه تاکسی داران!!

صحبت‌ها و درد دل های فراوان شهروندان در خصوص صف طولانی جایگاه های سی ان جی شهرستان کهگیلویه دارند  که امید است مسئولان و کارشناسان مربوطه هماهنگی‌های لازم را زودتر انجام داده تا مردم این صف‌های طولانی در گرمای طاقت فرسای تابستان را تجربه نکنند.