مدیریت بحرانی که خود بحران است / لزوم ورود مدعی العموم و سازمان بازرسی به اداره کل مدیریت بحران
مدیریت بحرانی که خود بحران است / لزوم ورود مدعی العموم و سازمان بازرسی به اداره کل مدیریت بحران

به گزارش پایگاه خبری ندای امت ، یکی از مخاطبان این پایگاه خبری با ارسال مطلبی نقد خود را به مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویر احمد به شرح ذیل بیان کرده است. بسمه تعالیهمانگونه که مستحضرید اداره کل مدیریت بحران یکی از حساس ترین ادارات به لحاظ مسئولیت و عملکرد و جایگاه می‌باشد که […]

به گزارش پایگاه خبری ندای امت ، یکی از مخاطبان این پایگاه خبری با ارسال مطلبی نقد خود را به مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویر احمد به شرح ذیل بیان کرده است.

بسمه تعالی
همانگونه که مستحضرید اداره کل مدیریت بحران یکی از حساس ترین ادارات به لحاظ مسئولیت و عملکرد و جایگاه می‌باشد که وضعیت کنونی کشور به صورت اعم و وضعیت استان به صورت اخص با توجه به شرایط حال حاضر در خصوص آتش سوزی ها، زلزله سی سخت ،سیل طسوج ، بحران کم آبی کمبود برق،…. آن را صدچندان کرده است لیکن در حال حاضر پاره‌ای از مسائل باعث پایین آمدن بازده عملکرد در این حوزه گردیده است که می‌طلبد دستگاه‌های نظارتی نسبت به اصلاح امور در این حوزه اقدام نمایند.
لذا مراتب به شرح ذیل به حضور ایفاد می گردد:
۱) مدیر کل مدیریت بحران در حال حاضر بدون احتساب دو سال خدمت سربازی و سه سال خدمت به صورت قراردادی ۳۵ سال و ۵ ماه سابقه خدمت داشته و ۶۲ ساله است که بنابر تبصره ۲ ماده ۱۰۳ قانون مدیریت خدمات کشوری دستگاه مکلف به بازنشسته نمودن ایشان می باشد، ولی مشخص نیست چرا تاکنون اقدامی در این خصوص انجام نداده است.
۲)ظاهرا عدم انبارگردانی و وجود آمار واقعی از موجودی انبارهای بحران که می تواند باعث شود در مواقع حساس برخی از اقلام به هدر برود یا موقع مناسب در جای خود استفاده نگردد.
۳_ عدم توانایی در تدوین و تصویب پروتکل مدیریت بحران در استان توسط آن مدیریت
۴_عدم توانایی جسمی و روحی در برخورد با هر گونه بحرانی و مدیریت آن باتوجه به بیماریهای ضمینه ای
و ….

یادداشت ارسالی از مخاطبان