تجلیل از جعفری مدیرعامل تعاونی دامداران چرام توسط فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و مسئول بسیج جامعه مهندسین و کشاورزی/خدمات بی سابقه به دامداران و کشاورزان چرام و رضایت عمومی
تجلیل از جعفری مدیرعامل تعاونی دامداران چرام توسط فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و مسئول بسیج جامعه مهندسین و کشاورزی/خدمات بی سابقه به دامداران و کشاورزان چرام و رضایت عمومی

به گزارش پایگاه خبری ندای امت ، در مدت زمانی که محراب جعفری به سمت مدیرعاملی تعاونی دامداران منصوب شد خدمات قابل توجهی به روستائیان ، دامداران و کشاورزان ارائه داد . وی با توزیع به موقع خوراک دامی و خدمات به دامداران و خرید جو کشاورزان رضایت عمومی در بین آنان ایجاد کرد که […]

به گزارش پایگاه خبری ندای امت ، در مدت زمانی که محراب جعفری به سمت مدیرعاملی تعاونی دامداران منصوب شد خدمات قابل توجهی به روستائیان ، دامداران و کشاورزان ارائه داد .

وی با توزیع به موقع خوراک دامی و خدمات به دامداران و خرید جو کشاورزان رضایت عمومی در بین آنان ایجاد کرد که مورد تقدیر فرمانده سپاه شهرستان چرام و مسئول بسیج جامعه مهندسین و کشاورزان قرار گرفت .

در متن تقدیر نامه آمده است .

برادر بسیجی جناب آقای محراب جعفری دوست مدیر عامل تعاونی دامداران شهرستان چرام

سلام علیکم

خدای بزرگ را شاکریم که در اقصی نقاط این سرزمین اسلامی بسیجیان و مدیران مومن و دلسوز در نهایت گمنامی چنان پویای آفریدند چشمان مشتاقان و دلهای تپنده آرزومندی را مبهوت ژرفا و عمق اثر خود ساخته است .

به یقین صداقت و صفای موجود در فعالیت شما عزیزان جذابیت حضورتان را دوچندان ساخته است لذا به پاس تقدیر از زحمات جنابعالی در پیشبرد اهداف طرح ملی همگام با کشاورز و خدمات رسانی به کشاورزان و همچنین حسن انجام وظیفه در اهتمام به امور محوله قدردانی نموده به این لوح سپاس را به شما اعطا می نماییم امید است در پرتو جهاد ذات حق در پیشبرد فرهنگ اسید بسیج و تقویت بنیه کشاورزی شهرستان کوشا بوده و در تمام عرصه های زندگی موفق و سربلند باشید.

لازم به ذکر است خدمات بی سابقه مدیر عامل تعاونی دامداران در خرید و توزیع ماهیانه ۲۰۰تن جو ، ۲۰ تن سویا و ۷۰ تن ذرت با اعتباری که در بازار دارد تشویق و رضایت عمومی را در پی داشته است و قبل از مدیریت ایشان حتی یک کیلو جو هم در شهرستان چرام توزیع نمیشد .

به گزارش ندای امت ، مدیرعامل تعاونی دامداران بر این باور است اگر مسئولان امور دام هر جایی از کشور مانند مسئول امور دام جهاد کشاورزی چرام ،مهندس جلال محمدی با روحیه جهادی و انقلابی همیار و همکار تعاونی ها و دامداران باشند خدمات به نحو احسن به دامداران ارائه میشود ونارضایتی در هیچ جایی به وجود نمی آید.