حجت الاسلام پناهی خطاب به استاندار : اگر مشکلاتی که در دولت اصلاحات به وجود آمد در این جا هم ببینیم قطعاً با همان زبان رسا و گویا این توقع را داشته باشید که مطالبه گری کنیم/ مدیرکلی که حکم شلاق داشته و برمسند قدرت است؛با اصل و علت فساد هنوز مبارزه نمی شود
حجت الاسلام پناهی خطاب به استاندار : اگر مشکلاتی که در دولت اصلاحات به وجود آمد در این جا هم ببینیم قطعاً با همان زبان رسا و گویا این توقع را داشته باشید که مطالبه گری کنیم/ مدیرکلی که حکم شلاق داشته و برمسند قدرت است؛با اصل و علت فساد هنوز مبارزه نمی شود

به گزارش پایگاه خبری ندای امت ، حجت الاسلام والمسلمین صفدر پناهی در دیدار با استاندار کهگیلویه و بویر احمد خواستار برخورد با مدیران متخلف شد و از وی خواست تا تغییرات مدیریتی را شروع کند . وی افزود : در چندین اداره کل استخدام های غیرقانونی صورت گرفت بعضاً قوه قضاییه هم ورودی داشت […]

به گزارش پایگاه خبری ندای امت ، حجت الاسلام والمسلمین صفدر پناهی در دیدار با استاندار کهگیلویه و بویر احمد خواستار برخورد با مدیران متخلف شد و از وی خواست تا تغییرات مدیریتی را شروع کند .

وی افزود : در چندین اداره کل استخدام های غیرقانونی صورت گرفت بعضاً قوه قضاییه هم ورودی داشت و کارهایی را انجام داد ولی با کدام مدیر کل متخلف برخورد شد.

پناهی گفت : چه کسی را از کار کنار گذاشتن با کی برخورد کردند، خوشبختانه سه ، چهار نفر حکم علیهشان صادر شد در روز اجرای حکم آمدند جلویش را گرفتند، متوقف کردند و الان هنوز مدیر کل هستند .

حجت الاسلام پناهی افزود: این خیلی جای شکوه و ناراحتی است که عامل اساسی استخدامهای غیر قانونی و فله ای در این استان هنوز مدیر کل باشد؛ حکم قطعی هم صادر شد و به اجرا در نیامد .

وی بیان کرد : جناب آقای رئیسی از قوه قضاییه به قوه مجریه آمد که با منافذ و سر منشا های فساد مبارزه کند ، چرا افرادی که حکم شلاق در روز اجرای حکم متوقف شد و حکم انفصال داشتند هنوز در مسند قدرتمند پس با اصل و علت فساد هنوز مبارزه نمی شود.

وی تصریح کرد :همانطور که استخدامات فله ای در دوران مدعیان اصلاحات مذموم و مطرود و محکوم بود طبیعتا در دولت عدالت محور هم باید هرگونه استخدام فله ای و غیرقانونی ممنوع شود و هر کسی رابطه بازی کرد ، فامیل بازی کرد، و هر کسی که این طور ورود کرد ، شما جلویش را بگیرید اگر این مبارزه شود این مبارزه ،مبارزه اساسی است آنچه که در گذشته ما دیدیم از نوع مبارزه با معلول بود نه مبارزه با علت ، که ما خواهش می کنیم حتما این کار صورت بگیرد .

پناهی بیان کرد : با شناختی که از حضرتعالی داریم ،در دوران اصلاحات ما مفتخر بودیم در قم جناب آقای بنایی یکی از نمایندگان قم میگفت اگر آقایان بخواهند انتخابات را برگزار نکنند ما امثال احمدزاده ها داریم که انتخابات را بخوبی برگزار کند با توجه به آن شناخت از شما داریم، الان جامعه دارد به شما گلایه می کند.

حجت الاسلام والمسلمین صفدر پناهی با بیان اینکه برای کادر سازی خیلی تاخیر شده است ، افزود : تیم مدیریتی شما خیلی دیر مستقر شد و خواهش میکنیم کسانی که انگیزه این خدمت را در آن زمانی حکم گرفتند نداشتند و لیاقت را در همان زمان نداشتند ، چرا الان سه چهار ماه است که شما آمدید هنوز بر مسندند، اگر معذوراتی هست ما با کمال میل حاضریم جاده صاف کن باشیم معذورات را صحبت کنیم، ورود کنیم.

وی گفت: باید هر چه زودتر شما تیمتان را بچینید و روی کار بیاورید و اقداماتی که باید صورت بگیرد صورت بگیرد .

حجت الاسلام پناهی تصریح کرد : جامعه دیگر از ما نمی پذیرد کسانی باشند که ۸ سال نتوانستند این کشور را اداره کنند هنوز بر سر کار باشند ، و خواهش می کنیم که به این موضوع بپردازید.

پناهی بیان کرد : همه دعواهایی در استان پیش می آید بیشترشان به خاطر عدم اشتغال و نبود شغل هست ، انچه ضرورت است ایجاد اشتغال و سامان دادن همه استخدام ها است، و پیگیری کنید انشاالله رونقی در سطح استان به وجود بیاید .

پناهی بابیان اینکه توجه ویژه به بانوان به جوانان و کادرسازی برای اینده این نظام و انقلاب یکی از وظایف شما هست ، افزود : ما حاضریم کمک کنیم، هیچ توقع شخصی و خانوادگی از شما نداریم ولی در ضمن هر نوع حمایت از دستمان بر بیاید و وظیفه خودمان می دانیم ، قطعاً مطالبه هم خواهیم داشت، اگر مشکلاتی که در دولت اصلاحات به وجود آمد در این جا هم ببینیم قطعاً با همان زبان رسا و گویا این توقع را داشته باشید که مطالبه گری کنیم ؛ انشاالله کاری کنید کارستان که نیروهای انقلابی خوشحال و شادمان شوند.