دیدار مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با پیشکسوت عرصه نمایش و هنر در چرام
دیدار مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با پیشکسوت عرصه نمایش و هنر در چرام

به گزارش ندای امت ، پیرسبزی مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه تعدادی از معاونین و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و انجمن نمایش امروز با سید قربانعلی موسوی شیرازی پیشکسوت تئاتر و سینما دیدار و از ایشان بخاطر بیماری دلجویی کردند. پیرسبزی در این دیدار با دلجویی از پیشکسوت […]

به گزارش ندای امت ، پیرسبزی مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه تعدادی از معاونین و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و انجمن نمایش امروز با سید قربانعلی موسوی شیرازی پیشکسوت تئاتر و سینما دیدار و از ایشان بخاطر بیماری دلجویی کردند.

پیرسبزی در این دیدار با دلجویی از پیشکسوت تئاتر به امید وداشتن روحیه وی را سفارش کرد و گفت :داشتن روحیه و امید در مقابل بیماری سد محکمی است که نجات انسان را در پی خواهد داشت و آرزوی صحت و سلامتی و شفای عاجل از خداوند مسئلت داریم.

در این دیدار سید قربانعلی موسوی شیرازی از مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیئت همراه جهت اهمیت و ارزش دادن به پیشکسوتان حوزه هنر، تقدیر و تشکر کرد .

سید قربانعلی موسوی شیرازی از پیشکسوتان عرصه نمایش و سینما ی استان است و قریب به یکسال است که چندین بار مورد عمل جراحی قرار گرفته و مدتیست که بیماری و عمل جراحی وی را از فعالیت هنری باز داشته و هم اکنون دوران نقاهت را در منزل می گذراند.