نگرانی مدیریت توزیع نیروی برق کهگیلویه از نبود امنیت برای ترانس و سیم ها/فرماندار کهگیلویه از وجود معارض در اجرای شبکه دومداره برق لنده خبر داد
نگرانی مدیریت توزیع نیروی برق کهگیلویه از نبود امنیت برای ترانس و سیم ها/فرماندار کهگیلویه از وجود معارض در اجرای شبکه دومداره برق لنده خبر داد

جلسه مدیریت بحران کهگیلویه امروز شنبه ( ۲۷ آذرماه ۱۴۰۰)با حضور دستگاه های خدمات رسان در فرمانداری دهدشت برگزار شد

به گزارش ندای امت به نقل از بازتاب فردا ، جلسه مدیریت بحران کهگیلویه امروز شنبه ( ۲۷ آذرماه ۱۴۰۰)با حضور دستگاه های خدمات رسان در فرمانداری دهدشت برگزار شد

دارا کریمی نژاد فرماندار کهگیلویه در این نشست با اشاره به هشدارهای سازمان هوا شناسی و وقوع سیلاب در ارتفاعات خواستار امادگی هررچه تمام تر ادارات و دستگاه های خدمات رسانی شد و هیچ توجیهی را از سوی مدیران و این نهاد ها قابل قبول نداست.

کریمی نژاد حضور میدانی مدیران برای کاهش آسیب های ناشی از بحران را ضروری دانست و گفت:وظیفه دستگاه های خدمات رسان است که در کنار هم و با هماهنگی به شهرداری ها و روستاها خدمات ارایه دهند و در قبال سایر بخش ها مسیولیت پذیر باشند.

فرماندار کهگیلویه با اشاره به آغاز عملیات دو مداره شدن برق چاروسا و دیشموک گفت: این پروژه با اعتبار ۱۰۰میلیارد تومان اغاز شده اما معارضات مانع پیشروی کار میشود.

وی تاکید کرد: نماینده حقوقی اداره برق هر گونه معارضی را به دادستان اطلاع رسانی کند تا هر چه زودتر این پروژه به سرانجام و بخشی از مشکلات خاموشی مردم حل شود.

مدیریت توزیع نیروی برق با گلایه از نبود امنیت برای ترانس  و کابل و سیم های برق در کهگیلویه گفت:مگر اداره برق چند بار می تواند ترانس و وسایل مورد نیاز را تامین کند.

وی با انتقاد از دهیاران چاروسا،قلعه رییسی و دیشموک افزود:دهیاران باید کسانی را که موجب آسیب رساندن به بیت المال میشوند معرفی کنند.

مهمترین مسیله ای که در جلسه مدیریت بحران شهرستان کهگیلویه مشهود بود، محرومیت ادارات خدمات رسان از تجهیزات، امکانات و ماشین آلات سنگین بود و این بار هم برای رفع بحران بین ادارات برای تهیه لودر و بیل مکانیکی پاسکاری میشد.

سرپرست شهرداری با اشاره به محروم بودن شهرداری از بیل مکانیکی گفت:در حال حاضر یکی از لودرهای شهرداری خراب است و این یک معضل است.

موسوی، حفاری‌های آب و فاضلاب را باعث بروز آمدن مشکلات خواند و افزود: ادارات مربوطه این حفاری ها را ساماندهی کنند.

رئیس راهداری در این نشست باز هم از خراب بودن یکی از دستگاه‌های لودر راهداری خبر داد و گفت: ۲ دستگاه در دیشموک و چاروسا فعالیت دارند لودری که در دهدشت مستقر است قابل کار نیست؛ در صورت نیاز لودر و یا هر دستگاهی که نیاز باشد اجاره می‌شود.

همچنین رئیس آب و فاضلاب با اشاره به خرابی بیل مکانیکی این اداره گفت که در صورت نیاز از پیمانکاران تأمین می‌شود.

در جلسه ستاد مدیریت بحران کهگیلویه، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان با توجه به اعلام آماده باش نیروهای جمعیت هلال احمر کهگیلویه اظهار داشت: آمادگی جمعیت هلال شهرستان تنها مربوط به ایام بارندگی نیست و در طول تمام روزهای سال آمادگی لازم جهت پوشش و مقابله با هرگونه بحران یا حادثه احتمالی را دارد.

سید عادل رهبریان تاکید کرد؛ شهروندان در شرایط اضطراری می توانند از شماره گویای ۱۱۲ و شماره ثابت ۳۲۲۶۳۸۰۰، برای درخواست کمک بصورت شبانه روزی تماس حاصل نمایند.

این مسیول با اشاره به احتمال وقوع حادثه و خسارت به منازل و وسایل مردم گفت؛با توجه به مراجعه بیشمار شهروندان و ارباب رجوعان مبنی بر کمک برای جبران خسارت های احتمالی و ایجاد یکسری مشکلات برای اداره هلال احمر شهرستان، از نیروی محترم و خدوم انتظامی انتظار می رود حتما از محل حادثه بازدید و طبق بازدید انجام شده صورتجلسه را تنظیم نمایند و تنها به ثبت اظهارات مراجعه کننده اکتفا نکنند.