فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویر احمد : یکی از ملاک‌های انتخاب مدیران کل در استان‌ها تعهد به سند تحول در آموزش و پرورش است
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویر احمد : یکی از ملاک‌های انتخاب مدیران کل در استان‌ها تعهد به سند تحول در آموزش و پرورش است

سردار خرم دل گفت: نباید مسایل دین و تربیت را به کلاس‌های پرورشی معطوف کرد بلکه با ارئه راهکار‌های جدید می‌توان این مهم را محقق کرد

 به گزارش ندای امت ؛ همایش طرح شهید بهنام محمدی با حضور سردار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح ، حجت الاسلام سیروس حکمتی نیک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح و جمعی از مسئولان بسیج اقشار و مربیان طرح شهید محمدی در سالن کنگره شهدای استان در یاسوج برگزار شد.

فرمانده سپاه فتح استان در این همایش از کسب رتبه اول کهگیلویه و بویراحمد در اجرای طرح شهید بهنام محمدی در کشور خبر داد و گفت: کسب این موفقیت مرهون تلاش‌ها و فعالیت‌های مربیان این طرح در استان بوده است.
سردار حمید خرم دل خطاب به مربیان شرکت کننده در این همایش افزود: کار شما مربیان مصداق جهاد در برابر دشمنانی است که با همه توان سعی در انحراف دانش آموزان از مسیر دین و ولایت دارند.
وی با بیان اینکه تحقق جهاد فرهنگی مورد تاکید رهبرمعظم انقلاب در گروه فعالیت مستمر مربیان طرح شهید بهنام محمدی با دانش آموزان است، اضافه کرد: با توجه به این بهترین دوران برای پرورش و تربیت نسل جدید دوران دانش آموزی است.
سردار خرم دل گفت: نباید مسایل دین و تربیت را به کلاس‌های پرورشی معطوف کرد بلکه با ارئه راهکار‌های جدید می‌توان این مهم را محقق کرد.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به ملاک وزیر آموزش و پرورش برای انتخاب مدیران کل ادامه داد: یکی از ملاک‌های انتخاب مدیران کل در استان‌ها تعهد به سند تحول در آموزش و پرورش است.
سردار خرم دل با اشاره به اینکه تمدن بزرگ اسلامی باید توسط دانش آموزان محقق شود ادامه داد: دشمنان تلاش می‌کنند تا در جنگ نرم همه رفتار‌های یک جوان ایرانی مطابق میل آن‌ها شود.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در زمینه تربیت اسلامی و ترویج فرهنگ شهید و شهادت الگو‌های برجسته‌ای داریم گفت: الگوهایی، چون شهید سلیمانی، بهنام محمدی و لَندی داریم و موضوع شهید و شهادت مربوط به گذشته نمی‌شود و در همه زمان‌ها جاری و ساری است.
سردار خرم دل اضافه کرد: امسال بیش از ۱۳ هزار دانش آموز دختر و پسر به سن بلوغ می‌رسند که باید برنامه‌هایی برای این نوجوانان داشته باشیم.
وی همچنین به اردو‌های راهیان نور اشاره کرد و ادامه داد: با فروکش کردن کرونا راهیان نور دوباره برگزارمی شود و این اردو‌ها یک بستر خوب فرهنگی برای دانش آموزان است تا گذشته خود را بشناسند. در پایان این همایش از مربیان برگزیده طرح شهید بهنام محمدی در شهرستان بویراحمد تجلیل شد.