مهندس هاشمی برای حق آمده یاری اش اگر نمیکنید مانعش نباشید
مهندس هاشمی برای حق آمده یاری اش اگر نمیکنید مانعش نباشید

آنچه که درزیر آمده است یادداشت ارسالی مخاطبان ندای امّت می باشد و این سایت محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید. از دیرباز تا کنون ایرانیان و خصوصا لرها به مبادی آداب بودن زبانزد بودند و همیشه طوری […]

آنچه که درزیر آمده است یادداشت ارسالی مخاطبان ندای امّت می باشد و این سایت محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید.

از دیرباز تا کنون ایرانیان و خصوصا لرها به مبادی آداب بودن زبانزد بودند و همیشه طوری رفتار شده که برای ادب بخواهند مثالی بیاورند می گویند عیار حرف زدن فلان شخص چقدراست و آیا حین صحبت کردن با اشخاص طرف صحبتش جانب ادب را خوب نگه می دارد یا نه؟!

سخن از وظایف نماینده راندید بهتر است بدانید که وظیفه ی اصلی هر نماینده احقاق حقوق مردمش است و اگر آقای هاشمی پور دیرزمانیست بر سر حقوق مردم حوزه ی انتخابی اش با استاندار، بحثی دارند زمان مناسبی نیست که برای خودشیرینی نزد استانداری غیربومی در جبهه ی مقابل و ناحق نماینده ی هم استانیمان بایستیم!
نماینده ای که بقول شما سابقه ی درخشانی در مدیریت قرارگاه خاتم الانبیاء داشتند و با تکیه بر همان سابقه قصد سازندگی کهگیلویه و بهمئی را دارند پس با توجه به صحبت شما به امید خدا سردار در سازندگی حوزه ی انتخابی اش نیز موفق خواهد شد.
جناب هاشمی پور اگر برای حق خواهی مردم منطقه و اگر برای سهم خواهی از کرسی های مدیریتی فریاد برمی آورد باید ایشان را حمایت کرد چه بسا چند دست؛ صدای رساتری خواهند داشت.
سردار برای آبادانی منطقه آمده؛ کمکش اگر نمی کنید سنگ بر سر راهش نیندازید. فریاد جناب هاشمی پور برای حق خواهی نخبگان حوزه ی انتخابی اش که چرا در مدیریت ها نادیده انگاشته شده اند جای بسی دست مریزاد دارد چرا که جرات و توان خود را ابراز نموده اند و برای اثبات صداقتشان همین حق خواهی ها شاهد خوبیست.
الفبای سیاست چیزی جز تلاش برای احقاق حقوق مردم نیست!
و اگر استاندار با جو بومی استان ما ناآشناست و خدای ناکرده به توصیه ی دیگران قصد انتخاب مدیران را دارد؛ یک نفر باید باشد که ایشان را آگاه کند به آنچه پشت پرده در حال وقوع است اگر چیزی غیر از این بود تا کنون باید شاهد انتصاب کهگیلویه ای ها در سمت های مختلف استانداری و پست های استانی می بودیم!
بودجه ای اگر باشد با نظارت استاندار و بصورت عادلانه در تمام استان باید پخش شود نه که چون همیشه کهگیلویه و بهمئی از قلم بیفتند چرا که روز به روز بیشتر به وادی فراموشی سپرده شده اند!
سردار برای حق خواهی آمده یاری اش اگر نمی کنید؛ مانعش نباشید چرا که سردار فریادش؛ فریاد حق الناس است به هوش باشید مبادا خدای ناکرده با مخالفت ناآگاهانه و قلم راندن ناحق؛ باعث پایمال شدن حق الناسی شوید.

حمید پرندوار