افتتاح و کلنگ زنی پروژه های برق با اعتباری بیش از ۱۹ میلیارد تومان در گچساران
افتتاح و کلنگ زنی پروژه های برق با اعتباری بیش از ۱۹ میلیارد تومان در گچساران

با حضور معاون عمرانی استاندار ، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ، مسئولان استانی و شهرستانی ۱۹ میلیارد تومان پروژه در گچساران افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش ندای امت ، با حضور معاون عمرانی استاندار ، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان و مسئولان استانی و شهرستانی ۱۹ میلیارد تومان پروژه در گچساران افتتاح و کلنگ زنی شد.

جمال معتمدی زاده مدیر عامل شرکت توزیع برق کهگیلویه و بویر احمد در این باره گفت : افتتاح و کلنگ زنی شبکه های توزیع برق در حوزه فشار متوسط و ضعیف بوده که از جمله اصلاح و بهینه سازی و تبدیل سیم مس به کابل خودنگهدار را در برنامه خود قرار دادیم .

وی افزود : با توجه به اهداف توانیر ، کاهش تلفات را با تعویض شبکه های فرسوده شروع کردیم که در بیست شهر استان ۴۰۰کیلومتر در برنامه قرار گرفت.

وی افزود : پروژه های استان تقریبا در حال اتمام و اکثرا به بهره برداری رسیدند .

معتمدی زاده افزود : با توجه به طرح جهادی که مورد هدف وزارت نیرو بود ما توانستیم نظر توانیر را جلب کنیم و۲۵۰ روستا اصلاح و بهینه سازی خواهد شد.

وی بیان کرد : در گچساران اصلاح و بهینه سازی انجام شد و شبکه ۳۸ روستا و ۸ نقطه حساس شهری تعویض و کابل خودنگهدار نصب گردید .

مدیرعامل شرکت توزیع برق گفت :امروز در گچساران تعداد پروژه های افتتاحی و کلنگ زنی با اعتبار ۱۹میلیارد تومان داشتیم.

وی افزود : ۱۳۹ پنل خورشیدی تحویل عشایر شد که یک میلیارد و سیصد و نود میلیون اعتبار آن بود .

دکتر جمال معتمدی زاده بیان کرد : در کل پروژه های گچساران ۵۶۸ اصله پایه فشار ضعیف، ۱۸۱ اصله پایه متوسط ، وتعداد ترانسفورماتور ۲۹دستگاه نصب میشود.

وی افزود : طول شبکه هایی فشار متوسط ۵ کیلومتر و طول شبکه های فشار ضعیف ۴۵/۵ کیلومتر است که این پروژه ها در جهت اصلاح و بهینه سازی و کاهش تلفات در گچساران است و اجرای این طرح پایداری ولتاژ و کاهش نوسانات برقی را به دنبال دارد.

معتمدی زاده این خدمات را متعلق به نظام مقدس جمهوری اسلامی دانسته و افزود : امروز مردم دور افتاده ترین مناطق در حوزه های محروم به لطف نظام مقدس جمهوری اسلامی و اهداف بلند وزارت نیرو از نعمت برق برخوردارند و مردم زجر کشیده استان محروم کهگیلویه و بویر احمد لایق بهترین خدمات هستند وما خود را مکلف و موظف به این خدمت میدانیم .

وی افزود : از همکاری استاندار محترم استان ، معاونت محترم عمرانی استاندار ، نماینده محترم گچساران و باشت و تمام کسانی که به نوعی دغدغه خدمت به مردم را دارند تقدیر و تشکر میکنم ، مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویر احمد همکاری خوبی برای اجرای این پروژه ها درسطح استان داشته که جای تقدیر و تشکر ویژه دارد .