افتتاح طرح گلخانه گل رز شجاعی در بلهزار یاسوج/صندوق کار آفرینی امید استان و افتتاح ۱۱۲۶طرح اشتغالزایی/ عملکرد خوب حاجیپور در استان کهگیلویه و بویر احمد
افتتاح طرح گلخانه گل رز شجاعی در بلهزار یاسوج/صندوق کار آفرینی امید استان و افتتاح ۱۱۲۶طرح اشتغالزایی/ عملکرد خوب حاجیپور در استان کهگیلویه و بویر احمد

گلخانه بزرگ گل رز شجاعی با حمایت صندوق کار آفرینی امید استان با اعتبار بیست میلیارد که سهم آورده ی صندوق کارآفرینی 16میلیارد ریال بوده ، با حضور مسئولان افتتاح شد

به گزارش پایگاه خبری ندای امت،امروز مورخ ۱۹ بهمن ماه ۱۴۰۰، افتتاح همزمان ۱۱۲۶ طرح با ایجاد اشتغال ۱۳۵۱ نفر با حمایت صندوق کارآفرینی امید انجام شد .

گلخانه بزرگ گل رز شجاعی با حمایت صندوق کار آفرینی امید استان با اعتبار بیست میلیارد که سهم آورده ی صندوق کارآفرینی امید 16میلیارد ریال بوده ، با حضور مسئولان افتتاح شد .

میزان اشتغالزایی گلخانه 11نفر مستقیم و غیر مستقیم است که با دستان رئیس صندوق کارآفرینی امید و طی برنامه ویدئوکنفرانس با حضور رئیس صندوق کارآفرینی امید کشور افتتاح گردید .

در این افتتاحیه حاجیپور رئیس صندوق کار آفرینی امید استان بیان کرد :صندوق کار آفرینی امید حامی کسب و کارهای خرد و کوچک و تامین کننده مالی تسهیلات است.

وی افزود : ما در سال جاری ۱۴۸۰فقره تسهیلات در حوزه کشاورزی ، خدمات ، صنعت و وام‌های ضروری داشتیم که از این سهم ۱۲۱۶طرح در حوزه اشتغال زایی بوده است و قریب به ۱۳۰۰ نفر اشتغال ایجاد شد.

دکتر حاجیپور گفت:در کنار این فعالیتها ما استراتژی هایی داریم تحت عنوان روستاهای بدون بیکار ، روستای محصول محور و صندوق های خرد محلی که در سال جاری ۱۳۲صندوق خرده محلی ساماندهی و حمایت شد.

رئیس صندوق کار آفرینی امید استان بیان کرد: پنج روستا را به عنوان روستاهای بدون بیکار و محصول محور در حال حمایت آنان هستیم .

وی افزود: امروز به مناسبت ایام الله دهه فجر در روستای بلهزار افتتاح طرح گلخانه آقای شجاعی با اعتبار سهم آورده صندوق به میزان ۱۶میلیارد ریال را داشتیم .

وی افزود:این گلخانه شش نفر اشتغال مستقیم و پنج نفر نیز اشتغال غیر مستقیم داشته و نکته حائز اهمیت در این طرح این است که گل رز مورد استفاده در این طرح بومی سازی شده و صرفه جویی ارزی دارد.

شجاعی مسئول طرح گلخانه گل رز با تقدیر و تشکر از زحمات و پیگیری های صندوق کار آفرینی امید استان و تمام کسانی که در اجرا و بهره برداری این طرح همکاری داشتند ابراز امیدواری کرد که این طرح میتواند سود آوری خوبی داشته باشد.